Er is nog geen groepje, maar er hebben al wel mensen gereageerd die het ook leuk vinden om samen te reizen. Waar woon jij?
Groetjes,
Madeleine
Er is nog geen groepje, maar er hebben al wel mensen gereageerd die het ook leuk vinden om samen te reizen. Waar woon jij?
Groetjes,
Madeleine
Dag Madeleine,
We wonen in Olst bij Deventer niet in de buurt maar wat ons betreft niet echt een probleem.
Maart is prima, kijken ernaar uit.
Groet Ber
Hallo Madeleine,
Wat een leuk initiatief. Ik ben 70 en reis graag. Ik zou graag willen aansluiten bij een chatgroep. Woon overigens in Apeldoorn.
Groet, Yvette
Goed idee Madeleine. Hoe zou dit verder uitgewerkt kunnen worden? Een chatgroep maken om dingen uit te wisselen, bv op Signal?
Hi⦠dat is zeker mogelijk. Als er een groepje is dat interesse heeft ![]()
Hi Madeleine, jouw oproep spreekt me erg aan. Reislustigen ontmoeten van rond de 60, ik ben 59, die van citytrips, een lang week-end erop uit, eventueel met jeep en daktent, en gewoon van gezellig, ongecompliceerd wat willen ondernemen houden. Ik woon in Zeeland, wil graag wat afspreken, afstand is geen enkel probleem.
Groetjes Michelle
Is er een groepje ontstaan om samen op reis te gaan? Of zoekt iedereen elkaar een beetje op?
Nee, nog niet
Hi Jeanette, kun je me even een berichtje sturenā¦we hebben een afspraak om elkaar te ontmoeten en dat wil ik nog steeds graag maar kunnen we een andere dag plannen?
Hi Jeanette, kun je me even een berichtje sturen i.v.m. onze afspraak die ik zeker door wil laten gaan maar op een andere dagā¦
Hi,
Geef jij maar wat nw data aan als je wilt.
Groetjes,Jeannette
Hi, Kun jij a.s. vrijdag 27 maart om 10.00 uur bij Van Der Valk Ridderkerk? Zullen we ook telefoonnummers uitwisselen?
Groetjes
Madeleine
Hoi,
Nee helaas lukt mij dat niet. Zou wel as zaterdag kunnen. Idee?
Groetjes,Jeannette
0616256725
Dag Yvette,
We wonen in Olst vind je het leuk dat wij een keertje gaan kennis maken wonen tenslotte niet ver van elkaar.
Groeten Ber
Goed idee!
Ik kom hier net kijken. Ik ben 70+ en vind eu reizen en in eigen land cultuur opzoeken (architectuur, musea, klassiek concert, een speciale workshop en dies meer) heel aantrekkelijk. Ik woon ten zuiden van Eindhoven. Dusver ging ik vaker met een vriendin op stap, helaas lukt het haar niet meer.
Ik hoor graag als zich iemand herkent ook deelname aan groep - werd eerder geopperd - lijkt mij een prettige verkenning.
Lieve groet,
Nanty