Reislustige zestiger

De meeste reisgenoten die hier een oproep doen zijn over het algemeen ver onder de 30 !
Er zullen toch nog wel iets oudere mensen zijn die ook willen reizen?
Dit jaar zou ik graag in een of meer landen in Azie willen zijn.
Wie wil met mij plannen maken?

Edde,

Er zijn voldoende reislustige 50tigers en 60tigers die graag nog veel van de wereld willen zien, maar de ene wil naar Azie, de andere naar Zuid Amerika en Europa en er zijn ook een groot aantal ouderen die ook liever willen cruisen. Dat is juist het grootste probleem om de juiste reisgenoot te vinden.

Carrie

Dank voor je bericht.
Feit blijft dat ik de leeftijden die jij noemt nog niet ben tegengekomen.
Misschien dat er binnenkort iemand met een leuke suggestie komt. Ik zoek niet perse 50 of 60 jarigen. Jonger mag ook, alleen spreken we door het leeftijd verschil niet dezelfde taal. Een 20 jarige ( of zo ) heeft met mij niets te bespreken. En andersom ook niet.

Debbe,

Ik ben een 50 plusser en inmiddels cruise-verslaafd. Ik heb ook een groot aantal georganiseerde verre reizen achter de boeg, dus ook Azie.

Ikben het helemaal ens met bovenstande mensen. Ik zoek ook een gezellig reismaatje, ook cruise ik graag. Ik ga wel het liefst in de winter en in de zomer vind ik stedentrips ook wel leuk. En waarom niet met een groepje 50/60 plussers gezellig cruisen, gr. inecheer

Ine/Edde,

Ik zou graag in mei een cruise willen maken met de Oasis of the Seas, met vetrek van uit Ford lauderdale.

Enig belangstelling??

Helaas, dan kan ik niet, ik ga ook liever in de wintermaanden, gr.ine>>>

Okay Ine,

Zullen wij dan tegen die tijd weer kontakt hebben om wat af te spreken?

grt Carrie

ja, lijkt mij leuk,maar voor die tijd kunnen we weleens wat afspreken om uit te gaan, gr.inecheer

Ine,

Is goed. Het is mogelijk om vanuit dit blog een privebericht te sturen.
Dat zie ik graag tegemoet.

grt Carrie

Hallo zestigplussers,er is nog plaats voor de rondreis naar Z.Amerika via Koning Aap vertrek 7 mei.De groep bestaat nu uit 9 mensen van 24 tot 67 jaar,rondreis Peru- Chili en Bolivia in 30 dagen,Buenos dìas.:zon02:

Beste allemaal,

ook ik ben 60 en heb een Bed and Breakfast in Zuid-Italie (Puglia).

Het zou natuurlijk heel gezellig zijn jullie hier te gast te hebben, zo heb je toch aanspraak, ook al reis je alleen.

Maar ik zoek ook betrouwbare handige mensen die hier komen klussen of als meewerkgast komen.

kijk maar eens op mijn site: www.villalavanda.eu onder workingguest.

Veel reisplezier!

Jenny

Hoi Ed,

Heel herkenbaar, je probleem!
Ik blader ook regelmatig door de oproepjes en zie allemaal mensen van rond de 20.
Heb nu geen tijd om langer en verder weg te gaan, maar zou best willen. Ben 56 en ga alleen of met groepsrondreizen mee.

Veel succes!

Hoi Ed,

Ook ik kijk met regelmaat op dit forum voor mijn leeftijdsgenoten de 50/60plussers te vinden. De jongeren doen dit erg leuk, ze informeren elkaar
over hun reizen, spreken met elkaar af, leggen contacten in een bepaald land als de neuzen de zelfde kanten op staan. Ik mis dit bij onze dik bevolkte generatie (babyboomers). Ik heb regelmatig een oproepje geplaatst voor een
langer verblijf ( 3-4-5-) in Thailand, met mogelijkheden de buurlanden te bezoeken. Ik vind het reizen alleen niet heel vervelend echter delen van de maanden met anderen (los/vast) door te brengen lijkt mij alleen maar leuk.

Succes met je zoektocht,
bettie

Hallo ,ik wil in Indonesia overwinteren,maar de meeste mensen willen niet zo land weg ,dat is wel jammer.

Groetjes Lenie

Hallo onbekende, hoe jong bent u en welke periode wilt u weg??? Ik ben een vrouw van 60 plus en ga ieder jaar naar India misschien valt er iets te regelen. groetjes Dieks

Wij zijn ook 60+ en willen juist groeps reizen doen
1 voor de taal, wel goed in het Nederlands, maar de rest op het Vlaams na is niet zo best. Dan de gezelligheid van een groepsreis, je kunt dan altijd je ervaringen aan tafel uitwisselen. De reis hoeft voor ons geen maanden te duren, gewoon een week of 3 is al aardig wat. Waarheen?
Eigenlijk ergens heen waar het nog een beetje veilig is, maar toch mooi. Thayland was enorm leuk. Maar nu reeds gezien. Eigenlijk ben ik als oud zeeman al over de hele wereld geweest, dus zoek je herinneringen. Vraag waar zou je als ouder echtpaar nu nog heen kunnen, waar het ook heel mooi is

dank voor je bericht, maar ik zoek iemand die gewoon 4 maanden met me mee gaat. Als tweede keus met een groepje dus als er meer mensen gaan voor 4 maanden graag.

Ja 4 maanden , Mij lijkyt het leuk een gelijk gezind echtpaar te vinden , die samen met ons eeen camper willen huren en dan van Canada de caravan naar Amerika willen brengen. Met 2 is zo lang achter dat rot stuur
Misschien gegadigde?