Vrouw 57 jaar zoekt reismaatje (s) om t.z.t. naar het noordwesten van USA te gaan...

Woon in Haarlem. Ben alleenstaand en ga meestal met reisorganisaties mee. Ik geniet van deze reizen. Zo ga ik volgend voorjaar naar Iran met Parsaban. Ik wil heel graag de Noordwest kust van de VS leren kennen. Ook Californië trekt mij. De aangeboden reizen naar de VS gaan altijd langs dezelfde route. Ik zoek toch (ook) iets anders. Ga vooral voor natuur maar cultuur en steden trekken mij ook. Ik zoek reismaatjes. Ik ben erg goed in uitzoeken waar de leukste logeeradresjes te vinden zijn e.d. Uiteraard alles in overleg. Wie wil? Vriendelijke groet Paula

Hoi Paula,welkom op wereldwijzer!
Het lijkt mij geweldig om naar de USA te gaan,je zal waarschijnlijk nog met een rits vragen zitten,Paula?
Wel je kan altijd een berichtje posten op het Amerika Forum hier op wereldwijzer.
Ik las ook dat je op zoek bent naar een reisgenoot,heb je al ondertussen het Reisgenoten Forum ontdekt Paula?
Daar kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten)
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 nog met je reisplannen,Paula!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Hai Paula.

Ook ik ben geinteresseerd in een rondreis van Seattle naar San Francisco. Heb je al een reisgenote gevonden? Ik zoek iemand voor 2016 (eind augustus/begin september) voor 3 weken. Ik ben 45 jaar, single en woon in Beverwijk en werk 90% als secretaresse.

Ook zoek ik nog iemand voor een autorondreis van 3 weken door de 6 staten van New England (dus Vermont, New Hampshire, Massachusetts, Maine, Connecticut en Rhode Island) tijdens de Indian Summer voor oktober 2016, wanneer de blaadjes zo spectaculair van kleur veranderen.

Als je nog niemand hebt gevonden of je wilt meer informatie en 1 van beide reizen spreekt jou aan (of misschien wel alle 2), dan hoor ik graag van je.

groetjes,
Diana

Hallo Diana,
Dank voor je reactie. Mijn advertentie staat al even op de site.
Dus heb ik al wel plannen gemaakt voor volgend jaar die al vast liggen.
Maar 2017 zou eventueel kunnen. Voor jou wellicht te laat?
Vriendelijke groet
Paula Ruijgrok
Haarlem

Hai Paula.

Nee hoor, 2017 is niet te laat. 2017 zou ook kunnen. Ik ben al wel bekend rond San Francisco, maar dat is zo’n mooi gebied, daar zou ik graag nogmaals naar toe willen gaan. In 2005 ben ik daar voor het laatst geweest. Ten noorden van Eureka (in California) ben ik nog nooit geweest. Maar de kust van Oregon en Washington schijnen onwijs mooi te zijn. Zullen we e-mail adressen uitwisselen? Dan kunnen we verder communiceren en eventueel een keer afspreken, als jij ook interesse hebt.

groetjes,
Diana

Hallo,
Goed idee om mailadressen uit te wisselen. Ik vraag mij alleen af of onze correspondentie openbaar is. Weet jij dat?