Vrijwilligerswerk

Hoi, ik ben Michelle Caliari en ik ga vanaf eind maart’13 tot eind juni’13 vrijwilligerswerk doen in Banjul en om liggende dorpen. Ik zou graag samen met een sociaal, betrouwbaar persoon willen gaan, tussen de 20 en 30 jaar oud, die naast mij zijn eigen project kan starten bijv.avondprogramma’s voor jongeren.
Ben je geinteresseerd, laat dan een berichtje achter.

Hallo Michelle, Mag ik vragen hoe jij vrijwilligers werk gezocht heb ?

Hoi Willemijn,
dat mag je zeker vragen. Zoals je waarschijnlijk weet is het lastig om vrijwilligerswerk te zoeken waarvoor je niet ziek veel geld hoeft te betalen. Daarom raad ik je aan een stichting te zoeken en die persoonlijk te benaderen. Niet via een vrijwilligersorganisatie. Dat is wat ik heb gedaan.
Mocht je geinteresseerd zijn in Gambia, laat het me dan weten. Wellicht kan ik je verder helpen.

1 like

Ik heb zeker interesse in Gambia ( streek Kololi,Serekunda,Bakau) Misschien kun je mij een prive bericht sturen?
Dank je wel!

Wil je met plezier een priveberichtje sturen maar heb geen idee wat je wilt weten. Het project dat ik zal gaan doen is in Banjul (300km van de kust). Als je vragen hebt kun je me die altijd stellen

Banjul 300 kilometer van de kust?
Dan is het vast een andere Banjul, dan ik ken in Gambia.
Het ligt echt niet zover van de kust af hoor, je bent zo bij de kust.