ik wil dit jaar voor 2,5 maand naar Gambia om vrijwilligerswerk in de gezondheidszorg te gaan doen. Wie heeft ervaring met voor langere tijd naar Gambia gaan? Rondom regelgeving, visa, dingen die je gewoon niet moet vergeten…Ben er wel al twee keer op vakantie geweest.
Ben benieuwd!
Ik wil ook rond de 2,5 maand vrijwilligerswerk gaan doen in Gambia! (misscihen samen met een collega)
Dus ben wel benieuwd naar de reacties hierop, daar heb ik misschien ook wel wat aan! Naar welke plaats wil je precies gaan? En via een organisatie of?
Ps; ben er zelf ook 2 weken op vakantie geweest vorig jaar!
wat leuk! Ik heb nu een health center aangeschreven, maar heb me ook aangemeld bij JOHO, dus even afwachten wat daar uit gaat komen. Wat voor werk doe je? Hoop dat er antwoorden verschijnen waar we beide wat aan hebben!
Nou, eingelijk werk ik gewoon in een supermarkt haha. Maar ik doe een opleiding tot lerares en collega doet een opleiding met pedagogiek dus vandaar. Wanneer wil je ongeveer gaan? En alleen of?
Ik wil graag vrijwilligerswerk in Gambia doen, maar niet in de medische zorg. Daar heb ik geen ervaring in. Ik heb geen diploma’s voor een lerarenopleiding, maar het zou me wel super vet lijken om die kleine kindjes engels te leren (mijn engels is namelijk goed :))
Het lijkt mij super om er iets te doen, ben er zelf al 2 keer geweest en ga 14 januari voor de 3e keer, we nemen telkens kleren mee en steunen op eigen initiatief een gezinnetje, maar het lijkt mij gewoon te gek om daar een maand samen met iemand anders vrijwilligerswerk te kunnen doen, en wat precies, eigenlijk maakt mij dat niet zo heel veel uit! Het gevoel om mensen te kunnen helpen maakt heel veel goed!
Om eerlijk te zijn heb ik nog geen concrete plannen… Ik zou dus heel graag een maandje vrijwilligerswerk willen doen, alleen doordat ik dus zoals ik hierboven heb vermeld diploma’s in de medische zorg heb en geen diploma’s voor lerares weet ik niet wat mijn opties zijn. Ik wil me er wel in gaan verdiepen en dan uiteindelijk dus een maandje die kant op! Maar eerst volgende week zaterdag naar Gambia voor vakantie en ‘‘ons’’ gezinnetje opzoeken! Heb er nu al zin in!
En wat ga jij precies doen dan voor vrijwilligerswerk?