The Gambia, vrijwilligerswerk

Onverwachts volledig ingepakt door Gambia heb ik het idee gevat om drie maanden vrijwilligerswerk te gaan doen. Ik ben het internet op alle mogelijke manieren aan het afzoeken en ik ben veel interessante projecten en stichtingen op het gebied van maatschappelijke ondersteuning en sociale zorg ( werken met tienermoeders, weeskinderen, HIVproblematiek etc) tegengekomen maar niet in Gambia. Weet iemand of er dergelijke projecten in Gambia zijn, of heeft iemand contacten? Trouwens alle andere suggesties en mogelijkheden omtrent vrijwilligerswerk in Gambia zijn ook zeer welkom, ik wil gewoon heel graag mijn helpende hand bieden.
Ik ben 33 en in Nederland werkzaam als maatschappelijk werker.
Ilona

Hoi Ilona,

Mijn ouders zijn afgelopen maart naar Gambia op vakantie geweest en hebben daar een gids leren kennen. Hij komt als hij het geregeld kan krijgen met zijn visum voor 2 maanden bij ons logeren vanaf juli. Ik zal hem om wat tips vragen, want ik wil zelf ook ontwikkelingswerk gaan doen in februari.

Groetjes,
Wiesje

Hoi Wiesje,
Leuk dat je hebt gereageerd en voor me wil informeren. Ik hou me aanbevolen voor tips!
Ik hoor van je.
Groetjes, Ilona

kijk ook op

en hou de prikborden in de gaten

http://vrijwilligerswerk-buitenland.startpagina.nl/prikbord/