Hay,
Ik ben opzoek naar (vrijwilligers) werk/stageq in Gambia rond April, Mei en Juni 2010.
Ik ben een beetje aan het rond speuren geweest op internet naar hulporganisaties die mensen zoeken voor in Gambia maar tot nu toe nog niet iets gevonden wat ik echt bij mij vind passen.
Ik heb een opleiding gevolgd richting project organisatie en sociaal en maatschappelijk werk en het lijkt me ook erg leuk om hierin iets te gaan doen.
Maar ook zorg en educatie lijken me erg leuk.
Ik zou me ook graag voor een langere tijd willen binden aan een organisatie en hier in Nederland er ook al mee/voor willen werken voorafgaande aan mijn reis maar ook zeker na afloop.
Ik ben al een keer eerder in Gambia geweest voor 2 weken om te kijken of ik een klik had met het land en de mensen.
Dit is zeker het geval en nu wil ik graag meer doen voor het land en de mensen.
Mocht je iets voor me weten dan hoor ik het graag!
Groetjes,
Evelien
Ja evelien ik heb wat voor je de ramen komen zemen,
en de verzorging van wat ouderen. De rest van de dag ben je vrij en kun je genieten van zon zee strand !
leuk idee! ik heb wel een tip voor je, kijk even op www.joho.nl zij hebben veel ervaring met vrijwilligerswerk, en werken samen met vele partners in afrika en wereldwijd. ze hebben mij iig goed geholpen!