Vrijwilligerswerk Wildlife en Marine life

Het leven is duur, zelfs als je als vrijwilliger aan de slag wilt…

Ik ben dol op reizen maar ik heb dat lang niet zoveel kunnen doen als ik eigenlijk gewild zou hebben. Ik heb nu een tijdlang gespaard en ik hoop voor in ieder geval 4 maanden tot een half jaar vrijwilligerswerk in het buitenland te kunnen doen.
Ik heb heel veel vrijwilligersprojecten op het gebied van Wildlife en Marine life conservation bekeken (zowel door Nederlandse als internationale aanbieders) en uiteindelijk heb ik besloten om een keuze te maken uit een Big 5 project in Zuid Afrika, een olifantenproject in Thailand, een walvishaaien en dolfijnenproject in de Maldiven en 2 maanden backpack reis door Australië. Het liefste zou ik in Australië en/of in de Verenigde Staten ook werkervaring willen opdoen op het gebied van Equine assisted psychotherapy (therapie met behulp van paarden).

Ik heb in het verleden een half jaar in Londen gewoond en een reis gemaakt naar New York, Miami, San Francisco en Hawaii. Ik sat altijd open voor tips, leuke weetjes of wat dan ook :). Of wellicht dat ik jou misschien ergens mee verder kan helpen :chin:.

Hoi Helena, welkom op Wereldwijzer klinkt wat vreemd, 8 jaar na je registratie… Maar daarom niet minder goed bedoeld :wink:
Je kunt je post het beste plaatsen in ons Vrijwilligerswerk forum.