:dag:Vorig jaar had ik al in de planning om eens mijn handen uit m’n mouwen te gaan steken in Zuid-Afrika. Helaas door problemen met mijn gezondheid heb ik het toen moeten uitstellen. Nu weer helemaal hersteld te zijn, wil ik weer weg!
Dit keer staat zuid-afrika nog steeds op nummer 1 op mijn lijstje, Maar ik vind het dit keer belangerijker om een gezellige leuke reispartner te hebben, om samen de avonturen te beleven, en op iemand te kunne terug vallen mocht er wat gebeuren. En dan maakt voor mij de bestemming dus ook niet veel uit. Wel zou ik graag wat met dieren willen doen, in een wat warmer land. En ik zou graag rond Maart 2010 weg willen. En dan voor als start maar eens 6 weken weg, met mogelijkheid tot langer. Verder mocht het vrijwilligers werk zijn, dan zou ik kost en inwoning fijn vinden. Maar als het werken is in het buitenland, dan wel samen een eigen woongelegenheid te delen in kosten… en misschien meerdere plekken aan te gaan doen om te werken, en zo dus ook meer te zien van het land, en ervaring op te doen.
Heb jij al iets in je hoofd maar nog niemand gevonden! of ook nog niks in je hoofd maar wel een beetje de zelfde wensen(eisen) laat dan wat van je horen!
Hey Linda,
Ik heb deze plannen ook, alleen ben ik de komende drie jaar nog bezig met mijn opleiding verpleegkundige, en ik krijg tussendoor nooit langer vakantie dan 3 weken Volgend jaar gaat voor mij niet lukken. Maar een super initiatief van je om via deze weg te zoeken, succes!
Alles goed?
Ik heb wel een beetje dezelfde interesse enzo maar eerlijk gezegd geen idee hoe ik er alleen moet aan beginnen.
Misschien leuk om even te mailen?
Kom naar Paros,het heerlijke Griekse eiland !! De organisatie PAWS, Paros Animal Welfare Society zit al heel lang vreselijk aan te kloten door gebrek aan vrijwilligers.Ze doen ongelooflijk belangrijk werk,zoals het lokaliseren,vangen,verzorgen,herplaatsen van zwerfhonden en katten. Ze hebben een shelter waar keihard gewerkt wordt,en een klein kantoortje.Ikzelf ga vanaf eind deze maand op Paros wonen,en zal zeker m’n handen uit de mouwen steken. Wil je meer info over Paros kom maar op
kun je hier wat meer over vertellen?
ik wil erg graag op reis, maar ben nog helemaal open minded.
klinkt erg leuk dir ook. heb niet al te veel geld uit te geven, ik wete niet of dat een probleem is?
He Jitske,weinig geld hebben is in Griekenland aanmerkelijk minder problematisch dan in NL,je leeft daar gewoon anders,eenvoudiger,en dus goedkoper.
Het lijkt mij het beste als je rechtstreeks contact opneemt met PAWS,dat kan prima in het Engels.Ik weet namelijk niet wat voor mogelijkheden ze kunnen bieden voor accomodatie etc. werken met zielige beesten is geweldig maar je moet ook ergens wonen
Als je met de vinger in de lucht op reis gaat, en je wil Paros en PAWS checken dan kan ik je een Hollandse logeerplek bieden voor een paar weken,daar doe ik niet moeilijk over Zo ben ik ook begonnen…en nu woon ik er
als je contact met PAWS hebt gehad laat mij dat even weten… Richard
*Hoewel ik al heel veel van deze aardbal heb gezien blijft interresse om meer te zien en te doen aanwezig. Als ex zeeman en ex internat. projectleider en nu afgekeurd voor alle diensten ben ik opzoek naar mensen die ook meer op deze planeet willen ondernemen. * Als je er wat in ziet dan graag een berichtje.