Help, ik wil weg!

:dag:Vorig jaar had ik al in de planning om eens mijn handen uit m’n mouwen te gaan steken in Zuid-Afrika. Helaas door problemen met mijn gezondheid heb ik het toen moeten uitstellen. Nu weer helemaal hersteld te zijn, wil ik weer weg!

Dit keer staat zuid-afrika nog steeds op nummer 1 op mijn lijstje, Maar ik vind het dit keer belangerijker om een gezellige leuke reispartner te hebben, om samen de avonturen te beleven, en op iemand te kunne terug vallen mocht er wat gebeuren. En dan maakt voor mij de bestemming dus ook niet veel uit. Wel zou ik graag wat met dieren willen doen, in een wat warmer land. En ik zou graag rond Maart 2010 weg willen. En dan voor als start maar eens 6 weken weg, met mogelijkheid tot langer. Verder mocht het vrijwilligers werk zijn, dan zou ik kost en inwoning fijn vinden. Maar als het werken is in het buitenland, dan wel samen een eigen woongelegenheid te delen in kosten… en misschien meerdere plekken aan te gaan doen om te werken, en zo dus ook meer te zien van het land, en ervaring op te doen.

Heb jij al iets in je hoofd maar nog niemand gevonden! of ook nog niks in je hoofd maar wel een beetje de zelfde wensen(eisen) laat dan wat van je horen!

hoe kan ik dit bericht weer verwijderen? heb hem natuurlijk helemaal op de verkeerde plek neer gezet :S

[quote = linda88; 496387]
Hoe kan ik dit bericht weer verwijderen? heb hem natuurlijk helemaal op de verkeerde plek neer gezet: S [/ quote]
informeren bij de redactie,Linda!! zelf kun je ,je bericht niet verwijderen!! gegroet:georgessiam.