Vrijwilligerswerk met dieren

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar vrijwilligerswerk in Afrika. Ik heb vorig jaar vrijwilligerswerk gedaan in Costa Rica en dat beviel me goed, en ik zou nu een andere continent in willen gaan.
Het liefste zou ik willen werken met dieren, en dan met de olifanten. Ik merk alleen dat een hoop projecten in Zuid-Afrika zijn, en daar ben ik al op vakantie geweest. Het liefst wil in naar een ander land in Afrika toe, dan ergens ik al een keer geweest ben.

Weet iemand een project? Hopelijk kleinschalig, de meeste projecten zijn behoorlijk duur met de grote organisaties als travel active enzo. Ik heb daar nooit zo’n vertrouwen in, heb het idee dat al het geld uitgegeven wordt aan adverteren van het project inplaats van het project zelf.

Groetjes Sanne :dag:

Hoi,
ik kan je wel waarschuwen voor Tembeza Kenya, ga daar NIET mee in zee. Daar zijn wij door opgelicht!
Audrey

Beetje late reactie, maar leuke projecten kun je vinden bij GVI, www.gvi.co.uk . Ik doe daar vanaf 17 juli 4 weken dolfijnenonderzoek!

Hoi,

Bij mij staat het allemaal nog in de kinderschoenen, maar ik zou ook iets dergelijks willen doen. Ik kwam laatste de website van khaya tegen (www.khayavrijwilliger.nl), spreekt me opzich wel aan.

@krissy
Leuk project met die dolfijnen!

Groetjes!

Ik heb ook aan Khaya zitten denken. De projecten leken me erg leuk en de mensen met wie ik contact heb gehad waren ook erg aardig! Het project met dolfijnen trok mij alleen meer :smiley: Misschien ook een idee voor jou Jeroen? :slight_smile: