Vrijwilligerswerk Wereldwijd

[FONT=Optima][SIZE=7][COLOR=red]hallo allemaal, ik wil jullie graag wijzen op de website van Teaching & Projects Abroad (vrijwilligerswerk wereldwijd ik heb zelf les gegeven in zuid afrika en dat was zooo gaaf. Iedereen zou zoiets moeten doen!!

veel plezier!! B)

Heb deze site ook al eens bekeken. Niet te geloven hoe duur. Woon en werk zelf in Mexico. Had even gekeken wat het koste om hier een maand les te geven. €1,695 voor een maand. Niet te geloven hoe duur. Kan me voorstellen dat alles in de puntjes geregeld is.

Geef niet vaak mijn mening over andere bedrijven maar dit vond ik buiten sporig veel geld. Het bedrag is in pesos rond de 24,750.00 pesos. Kan je vertellen dat ik hier in Mexico leef voor rond de 5000 pesos per maand. En dat is alles inclusief. Natuurlijk zit daar nog geen les geven bij maar ik kan je vertellen dat als je 10000 pesos aanbied aan een school om les te geven zal dit geen probleem zijn.

Om je een idee te geven van de prijzen hier. Wij bieden al een hotel aan voor 20 dollar per nacht inclusief alle maaltijden and homestays heb je al voor 17 dollar per maand met alle maaltijden in begrepen.

Iedereen natuurlijk zijn eigen ding. Als je niets zelf wilt regelen en alles tot in de puntjes geregeld wilt hebben is dit een optie maar volgens mij valt dit te regelen voor minder dan half de prijs.

Dit geldt voor Mexico ik kan geen vergelijk maken met andere landen.

Wouter

:smiley: he wouter, ik ben wel jaloers dat je lekker in Mexico zit.
het klopt dat het veel scheelt met wat je daar zou betalen, dat dacht ik eerst ook, totdat ik wist wat er allemaal nog bij zat, reisverzekering, begeleiding ter plaatse, enz. enz.
dus toen ben ik over mijn geld fobie gestapt en heb ik besloten als ik dan zoiets wil doen, dan wil ik het goed geregeld hebben en dat was het. ik heb wel respect voor mensen die ht zomaar uit zichzelf gaan doen! ik wou dat ik het kon, ik wou toch een beetje veiligheid!!
wat doe jij in Mexico??
groetjes
B)