vrijwilligerswerk San Juan del sur?

Heeeey!

Ik ga deze zomer 4 weken naar Nicaragua om vrijwilligerswerk te doen voor mijn minor, ik heb mijn ticket al geboekt alleen weet ik nog niet zeker waar ik dit precies wil doen.
Ik heb een optie lopen in Granada wat me ook heel leuk lijkt maar het lijkt me ook heel erg leuk om aan de kust te zitten.
Ik wil zelf heel graag naar San Juan del sur, ook voor het surfen. Nier dat ik hier nou supergoed in ben, ik ben meer een beginner maar wil graag zoveel mogelijk oefenen. Bovendien heb ik gehoord dat er ook een gezellige leuke beach/ surfsfeer is, het niet megadruk is met toeristen maar zeker in juli en augustus gewoon gezellig druk.
Van andere hoor ik echter weer dat er heel weinig te doen is daar en ik dus beter naar Granada kan gaan.

Ik weet het nu even niet meer en ik ga over een maand al dus moet nu wel echt iets regelen!
Heeft iemand van jullie misschien tips voor me of ervaringen van mensen die voor langere tijd in San Juan hebben gezeten?
Als jullie ook nog tips hebben voor plekken om vrijwilligerswerk te doen of een cursus te volgen zou dat super zijn. Ik heb zelf wel wat mogelijkheden gevonden maar weet niet welke goed zijn!

Hoor graan van jullie en alle tips zijn welkom!
Tnxs!
groetjes Femke

Hola,

San Juan del Sur is klein, maar als je maar 4 weken gaat, dan is het goed te doen. Je kan een cursus Spaans volgen bij Spanish School Xpress. http://www.nicaspanishschool.com/

Je kan op deze websites kijken voor vrijwilligerswerk in San Juan del Sur:

www.sjdsbiblioteca.org
www.fundacionajbrugger.org

En anders googlen of ter plekke in hostels rondvragen.

Saludos,
Sole