In september/oktober zou ik graag voor ongeveer 6 a 8 weken vrijwilligerswerk willen doen. Het liefst in Curacao. Dit leek mij wel handig ivm de taal( ik ben niet supergoed in Engels). Ook leek mij Suriname wel leuk. Hoe en wat precies weet ik nog niet. Maar misschien heeft toevallig nog iemand ongeveer dezelfde interesses, of ideeen…ik hoor het graag!!!
Ik zag je oproep en dacht ik wil er wel meer over weten. Ik denk erover om ook zo rond die periode naar Curacao te gaan voor vrijwilligerswerk. Even wat anders en verbreding van je horizon. Alleen ik dacht er over om minimaal 3 maanden tot half jaar te gaan.
hey,
ik, meisje 22 jaar en bijna klaar met SPH, ga 3 september voor 3 maanden naar suriname om daar vrijwilligerswerk te doen in Paramaribo. Ik heb dit al gepland maar als je zin hebt kunnen we daar natuurlijk afspreken of iets dergelijks. Hoe sta je ervoor met je plannen? weet je al welk land het wordt en wat voor vrijwilligerswerk je wilt gaan doen?
Ik heb die interesse ook wel! Curacao lijkt me geweldig en wil ook rond de 2 maanden in sept/okt.
Wil je via een organisatie vrijwilligerswerk gaan doen?
Sorry voor de late reactie… ik heb het onwijs druk gehad…en mij niet echt meer verdiept hierin.
Mijn contract van mijn werk is verhoogd, dus zou het ook geen 6 a 8 weken kunnen worden. Dus als ik al wegga, zou het ong 3 a 4 weekjes zijn. Hebben jullie al plannen?? Of misschien voor een ander land??