Ik zit in mijn laatste jaar van het vwo, en volgend jaar ben ik van plan een reis te maken naar Nepal.
Aangezien ik totaal onbekend ben met reizen en Nepal ben ik op zoek naar een organisatie die vrijwilligerswerk, een visum, en onderkomen voor mij regelt voor een paar maanden. Daarna zou ik graag alleen verder reizen door Nepal/Tibet.
Veel vrijwilligersorganisaties zenden uit voor een kortere tijd. Ik was van plan eerst een half jaar te werken en daarna te gaan.
kent iemand de organisatie waar ik naar zoek?
Veel organisaties kunnen vrijwilligers gebruiken voor een langere periode , een kennis van mij helpt straatkinderen in Kathmandu . Neem eens een kijkje op haar site Straatkinderen van Kathmandu | Nepal Misschien is het iets voor je ? ( Dus zonder organiatie en zelf een ticket en visum regelen )
Bedankt voor je snelle reactie
Stichting veldwerk heeft de uitvoering van vrijwilligerswerk aan cross borders overgedragen, en daar zijn start data beginnende vanaf 22 maart, wat voor mij te laat is helaas.
de andere twee zijn erg interessant, maar ik vraag me af of ik wel wat kan betekenen voor kinderen in opvanghuizen, aangezien ik niks van de taal kan.