Vrijwilligerswerk Nepal

Hallo iedereen,

Mijn huisgenootje en ik gaan in augustus vrijwilligerswerk doen in Nepal. Zijn er toevallig ook andere mensen rond die tijd daar in de buurt?
Let us know!!

Gr. Rob

hallo, namaste… kun je iets nauwkeuriger aangeven waar je dan bent?? Ergens in de buurt … van Nepal dat is nogal een groot terrein…

veel plezier, al zal je er ook veel ellende aan gaan treffen. Hulp is hard nodig ophet moment dus super dat jullie dit doen.
Ik hoop alleen wel dat het niet bij een buro is geboekt die daar vele 100den euros voor vragen en zo geld slaan uit een ramp.

Wij zitten gewoon in de hoofdstad :slight_smile: of net daarbuiten (net waar hulp nodig is). En jij?

• Updated - - -

Via via :slight_smile: dus inderdaad wel wat geld kwijt voor gastgezin / hotel / airport pick up maar dat viel allemaal reuze mee

hee, ik ben de maand juli en een paar dagen in augustus ook in nepal. In augustus ook in kathmandu. via welke organisatie zijn jullie gegaan?

en via welke organisatie ga jij ?

zonder organisatie. ik heb een stichting die een lokale partner in pokhara ondersteunt dus ik bouw op hem

Meld je toch effe bij het Rode Kruis nl en Bouworde

.nl

rode kruis wacht met uitdelen van hun enorme partijen noodhulp op opdrachten van de regering. en die komt niet. Dus vele tonnen tenten en medicijnen staan in enorme opslagloodsen te verstoffen terwijl mensen nog steeds doodgaan. Schande wederom van een dergelijke organisatie. Denk voortaan 2 x na waar je geld aan geeft. Het rode kruis leert niets van het verleden. (met dit soort zaken)

precies. ik heb veel meer vertrouwen in mijn lokale organisatie die ik al jaren ken en al super veel heeft gedaan de afgelopen maanden dan in de grote organisaties