Vrijwilligerswerk maand juni 2013

Hoi hoi,

Samen met een vriend studeer ik in juni af als SCW-er, Het lijkt ons erg gaaf om deze drie jaar af te sluiten met een maand vrijwilligerswerk op ons werkgebied. (Het liefst bij een kleinschalig project.)
Dit houdt in dat we ons bezig kunnen houden het het begeleiden van individuen en groepen, het opzetten van projecten zowel educatief als recreatief en het organiseren van activiteiten. Verder staan we ook open voor andere werkzaamheden.

Het maakt ons niet zo veel uit waar we aan de slag gaan wel hebben we een beperkt budget.

Ik hoop dat jullie ons wat tips kunnen geven.

Met vriendelijke groet!

Hola!

Als jullie het leuk vinden om naar Peru te komen (en een beetje Spaans kunnen), kijk dan eens op de website van Proyecto Peruvoor meer informatie of stuur mij een [EMAIL=“donny@proyectoperucentre.org”]mailtje. Wij bieden vrijwilligerswerk aan in Cusco, Peru. Je kunt aan de slag in een weeshuis, op een openbare school, op een sociaal project als maatschappelijk werker en ook specifiek een project voor SCW-ers!

Donny
Proyecto Peru Spaans en vrijwilligerswerk in Cusco

Leuk dat jullie je opleiding op deze manier willen afsluiten!

Voluntá heeft projecten in verschillende landen, maar ik denk dat de projecten in Kenia, India en Mexico het beste bij jullie passen. In Kenia hebben we mogelijkheden op lagere scholen en in weeshuizen. In India ook, maar waar je in Kenia vaak op het platteland zit, zit je in India vaak in een grote stad. In Mexico zijn er een aantal projecten waar ook cultuur een belangrijke rol speelt, maar hiervoor moet je wel op zijn minst een beetje Spaans spreken.

Er zijn dus verschillende mogelijkheden. Kijk eens rond op onze website, en neem gerust contact op als jullie vragen hebben.

Veel succes met jullie plannen!
Aukje de Boer