Tips gevraagd voor rijwilligerswerk Peru

Heeft iemand goede tips voor een vrijwilligersproject in Peru? Op korte termijn zou ik met een vriendin voor ongeveer twee weken ergens in het land een handje willen helpen bij het een of ander. Het gaat om eind juni, begin juli. En wie heeft er een idee wat een gangbare bijdrage is? Ik reis al een aantal weken door Zuid-Amerika, dus een vliegticket is niet nodig. Alvast dank allen!!

Hoi Tessa,

Als je net wat meer tijd kunt vrijmaken dan hebben we hele interessante projecten voor jullie. Voor onze projecten moet je je minimaal 4 weken aaneengesloten inzetten. Wij zijn Proyecto Peru en wij een vrijwilligersorganisatie en Spaanse talenschool in Cusco Peru.

Wij van Proyecto Peru organiseren zelf projecten en bemiddelen voor onze studenten in diverse sociale projecten in en om Cusco. Jij vroeg wat een normale bijdrage is: wij bemiddelen voor jou (gratis!) als je bij ons Spaanse lessen neemt en accomodatie. Wij bieden Spaanse les aan alle niveaus, van beginners tot gevorderden, in groep en 1-op-1. Kijk ook even op onze website voor meer informatie. Op onze Spaanse school hebben we wekelijks gratis sociale activiteiten voor de studenten om elkaar beter te leren kennen, zoals een welkomst-etentje, salsa dansen, peruaanse kookles of latijnsamerikaanse filmavond.

Wij hebben projecten beschikbaar op het gebied van kinderopvang, peuter/kleuterscholen, weeshuizen, buitenschoolse opvang, sport- en engelsonderwijs op basisscholen en middelbare scholen, in medische klinieken, ouderenzorg en gehandicaptenzorg. Alle organisaties waar wij mee samenwerken zijn non-profit organisaties of openbare/overheidsorganisaties (scholen). Je kunt afhankelijk van het project bijvoorbeeld voor kinderen zorgen, lesgeven of activiteiten organiseren.

Als je dit leuk lijkt, stuur me dan een [EMAIL=“donny@proyectoperucentre.org”]mailtje.

Groeten,
Donny Spoel
Proyecto Peru

Hoi Tessa,

Mijn Bestemming Peru is een organisatie voor Spaanse lessen en vrijwilligerswerk in Peru. We hebben een grote lijst met projecten waar je uit kunt kiezen wat jou leuk lijkt om te doen. Bij ons geldt echter ook een minimale periode van 4 weken, zodat de kinderen of volwassenen niet teveel vreemde gezichten zien in het project en je de tijd hebt om in te werken en de mensen in het project te leren kennen.

We geven je goede begeleiding bij je vrijwilligerswerk en we kunnen ook een appartement of een gastgezin aanbieden, waar je gedurende je vrijwilligerswerk kunt verblijven. We bieden ook leuke en avontuurlijke tours aan in de buurt van Cusco.

Neem een kijkje op onze website: www.mijnbestemmingperu.nl

Met vriendelijke groet,

Marit de Haas
Mijn Bestemming Peru

Voor twee weken of korter kan je terecht bij Pisco Sin Fronteras. Google even om hun website te vinden.
http://people.zeelandnet.nl/vaneijs/

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=88394

kijk hier ma es^^:)

Dank!

Ik ben op zoek naar vrijwilligerswerk in Lima (projecten die in het teken staan van baby’s en/of kinderen). Kan jij mij hierbij helpen?