Vrijwilligerswerk Israël Activity International, April/Mei 2012

Heeft er iemand ervaring met vrijwilligerswerk in Israël? Ik zou graag vrijwilligerswerk in Israël willen doen via Activity International. Is er iemand toevallig die dezelfde plannen heeft?

:dag:

Ik heb wel plannen (nou ja plannen, het idee is een misschien een beter woord) om vrijwilligerswerk te doen in Israël. Alleen niet met Activity International. Het werk in de Negev spreekt mij niet aan (en ik denk ook niet dat ik tegen de hitte kan). Het werk in Bethlehem lijkt wel erg leuk, maar dat moet minimaal 4 of 6 weken doen.

Wat spreekt jouw het meest aan? Wanneer zou je willen gaan?

Hoii,

Ik zou graag ergens in Mei willen gaan. En dan voor 3/4 weken…De eco-building in nazareth is vanaf 8 dagen,dus dat was het enige waar ik eigelijk voor in aanmerking kom…voor zo een korte periode. Het idee dat ik in Israel zit maakt mij erg blij. Ik zou dan ook graag voor paar daagjes naar Jordanie willen gaan.

Hi Sans-titre,

Wat gaaf dat je plannen richting Israël hebt!
Als je het leuk vind om ervaringen van oud-deelnemers te horen, dan kan Marijke (de programmacoördinator van Israël) je in contact brengen met hun. Ook kan zij voor je kijken of er andere geïnteresseerden/vrijwilligers zijn die dezelfde plannen hebben als jij.

Mocht je het leuk vinden om in contact te komen met anderen (zowel a.s reizigers als oud-deelnemers), dan mag je Marijke altijd vrijblijvend mailen of bellen. Haar contactgegevens zijn marijke@activityinternational.nl of 053-4831044.

Veel succes met oriënteren!

Groetjes,
Yasmin