Gezocht Christelijke Reisgenoot Israel,deze zomer

Hallo,

Ben op zoek naar een christelijke reisgenoot voor Israel,deze zomervakantie.
Ben vorig jaar en afgelopen mei ook geweest en ben inmiddels’‘verslaafd’’ aan het land en de mensen.Ben die 2 x gewend om zelfstandig rond te reizen in het land.Wil dus heel graag terug,maar niet alleen.
Zoek een christelijk iemand die een warm hart voor het land en volk heeft en net als ik het land en de mensen beter wil leren kennen.

Groeten Bertine

Hallo,

Ben je ondertussen al in Israel geweest?
En heb je nog een reispartner gevonden?

Ik ben zelf net terug van vier weken Israel.
Ik vind het ook een heel mooi land en zou ook zo weer terug willen.
Maar dan wel om vrijwilligers werk te gaan doen :slight_smile:

Hallo!

Zo,4 weken zeg,dat is een mooie tijd!
Nee,ben niet meer geweest helaas.Niemand gevonden en ook financieeel is het best prijzig om in de vakantie periode te gaan.Ik denk dat het voor mij de meivakantie wordt om weer te kunnen gaan.
Vrijwilligerswerk lijkt me inderdaad ook leuk,gaarkeuken ofzo.
Het land en de mensen blijven in ieder geval trekken!

Ik heb zelf ook in een gaarkeuken gewerkt.
In Jeruzalem, was een leuke ervaring maar als ik terug zou gaan
zou ik wel wat anders gaan doen.

Hallo,

Ik ben van plan om in september drie of vier weken naar israel te gaan. Ik zou ook graag vrijwilligerswerk willen doen. Heeft een van jullie ervaring met een organisatie via waar je vrijwilligerswerk hebt gedaan, of heb je het zelf uitgezocht?

Groet,
Annemieke

Wij hebben het toen zelf uitgezocht op internet.
Als je maar drie of vier weken gaat dan heb je niet heel veel keus.
Je kan bijv niet met kinderen of oude mensen gaat werken.
Dat is te kort.
Ik heb zelf met een vriendin in een gaarkeuken gewerkt.
Dan moet je wel zelf je verblijf betalen (hostel is heel goedkoop)
je kan in het leger vrijwilligerwerk gaan doen.
Het Israel project (HIP)
Kibbuts .
Daar kun je voor korte tijd werken.
Groetjes

Hallo Pia,

Bedankt voor je info tot zover. Ik ga kijken of het gaat lukken dit jaar.

groetjes
Annemieke

Wat leuk om te lezen dat er meerdere mensen zijn die vrijwilligerswerk in Israël willen doen. Ik heb ook echt een hart voor dit volk/land. Dus heb ik een maand geleden besloten dit ook te gaan doen. En ga vanaf half juni daar voor 3 maanden heen. Ook via stichting HIP. Ik vind het super organisatie en bij mij was ook zo met 2 weken alles geregeld. Ik hoop ook stiekem dat er in die periode ook nog een nederlands iemand in jerusalem zal zitten. We gaan het merken :P… ik zie er iig hartstikke naar uit :vak01:
Jullie succes en veel plezier als jullie gaan weer :wink:

Wat mooi dat je naar Israel gaat!
Ik heb zelf ook een zwak voor Israel en zou ook graag weer terug willen voor langere tijd.

Ga je alleen?

Veel plezier toegewenst en God’s zegen voor jou en je reis:)
Pia

hoi!

Zijn er toevallig mensen die dit jaar ook naar Israel willen, liefst christelijk?

Ik zou heel graag willen, eventueel met een reis van Beter-Uit ofzo, maar goed kheb dus beetje ‘saaie’ Vrienden helaas die niet van huis zijn weg te slaan. Misschien is er iemand die graag het land van de bijbel wil bekijken en bewonderen?

Hey ,
met alle liefde ga ik zo weer naar Israel maar de komende 7/8 maanden word het hem niet voor mij.

Ik hoop dat je iemand kan vinden! Israel is een super mooi land.
Ik heb echt een groot hart voor Israel.

God’s Zegen.
Pia

Ps; als je na 7/8 maanden nog wilt…;p

Hoi Aleandra,

Heb je nog steeds de wens om naar Israël te gaan?
Ik zou ook graag deze zomer gaan.

Hoi Bertine,

Ben jij nog van plan om te gaan reizen in Israel, liefst te gaan backpacken? Ik zoek eigenlijk nog een leuke reisgenoot… In mei of eerder…

Ik hoor het wel!

Ook ik wil dit jaar naar Israel. Liefst in juni/juli . Ken wel iemand die voor mij een goedkope reis in elkaar kan zetten, echter wil niet alleen reizen, dus wie of wie is er geintereseerd in, let me know :wereld:
:dag:

Ik ben wel geïnteresseerd om Israël eens te zien/ ontdekken. Voor mij zou het wel in oktober moeten zijn. Misschien plande je al een reis? Ik hoor het wel.
mvg.

Ik ben zeker geïnteresseerd om Israël eens te zien/ ontdekken. Misschien heb je intussen reeds een reisgenoot. Het zou voor mij wel in oktober moeten plaatsvinden.
mvg.

Beste Batait,

Nee, het is er bij mij nog niet van gekomen. Wil ook graag gaan en oktober zou voor mij ook een goede tijd zijn… Misschien kunnen we wat meer info uitwisselen over wie je bent etc en wat jou verwachtingen zijn van de reis?

Ik ben Tom en ben eigenlijk te bereiken op tom_bataillie@hotmail.com
Als je al gaat, vraag ik me af wat je nodig hebt van papieren, hoe je lang je wenst te gaan, welk bedrag je voor ogen hebt, … ??

Hoi,
Heb je al een reisgenootje gevonden?
Ik wil 23 tot 30 mei gaan? Kan je dan toevallig?

Groetjes