Hallo,
ik ben op zoek naar een reisgenoot voor begin April naar Israel een kleine rondreis van stedentrips
Wie heeft er zin om mee te gaan?
En anders volgend jaar september dan ga ik ook met Joods nieuwjaar…
:dag:
Hallo,
ik ben op zoek naar een reisgenoot voor begin April naar Israel een kleine rondreis van stedentrips
Wie heeft er zin om mee te gaan?
En anders volgend jaar september dan ga ik ook met Joods nieuwjaar…
:dag:
Hoi Aviva. Israel staat ook op mijn lijstje! Kan je meer vertellen over jouw plan(duur, budget, etc)? Groetjes!
Iemand misschien interesse in deze aanbieding: Word nu gratis lid | Luxe reizen tegen lage prijzen | TravelBird
Dit lijkt mij wel wat Syt! Wanneer heb je in gedachten?
Eind januari/begin februari? Kijken wat voor weer het is? Zou jij een voorkeur hebben?
Op zich komt deze periode mij ook uit, maar ik wel met heerlijk weer daar zijn. Heb even snel gekeken en deze periode is de max temperatuur 18C… Wat jij?
Andere reisbestemmingen een optie? Doen we deze trip later met zonnig weer!
Temp is voor mij in principe ok:) (wsch is het daarom zo goedkoop en dat is ook fijn)
Maar als je andere ideeen hebt, dan hoor ik dat graag.
Hoi ,
Ik wilde eind maart gaan en nog in september …Maar ik leesl dat je nog vroeger in het jaar wilde gaan …Dat is voor mij te vroeg. .maar die aanbieding ziet er leuk uit
Sent from my GT-I9515 using Wereldwijzer mobile app
Hoi Aviva,
Als ik geen geschikte reis(partner) heb is eind maart voor mij mogelijk. Deze periode heeft betreft Israël ook mijn voorkeur vanwege het betere weer.
Hoelang wil jij gaan?
Hai, sorry dat ik nu pas reageer maar ben je nog vrij begin April?
Of heb je al een geschikte partner gevonden?
Hi Aviva. Ik heb nog geen reispartner voor Israël gevonden. Eind december/begin januari weet ik zeker wat ik ga doen. Begin april is voor mij goed mogelijk! [emoji136]🏽
Ok laat me even weten of je dan ook wilt gaan ik ga tussen 31 maart en 10 april…Ik weet niet of ik zo lang wacht met boeken…Maar ik hoor wel wat je precies wilt …
Okidoki! Boek je een losse ticket en hotel of gewoon een pakketreis? Houdt mij ajb op de hoogte als je gaat boeken! [emoji137]🏽
Daar ben ik nog niet uit maar als ik ga boeken laat ik het je weten ![]()
![]()