deze zomer nog naar israel?!

wie is deze zomer toevallig ook van plan een rondreisje door israel te doen? Ik heb het echter nog niet geboekt, omdat ik niet alleen wil reizen.
Nou ik hoor het graag >>>

groetjes :zon02:

Klinkt leuk!:slight_smile: Israel heeft zeker ook mijn interesse. Ik wil alleen op low budget reizen. Wat had jij in gedachten?

groetjes, Dorien

Hoi Dorien , bedankt voor je reactie. Ik wil een georganiseerde groepsreis , misschien wel via BeterUitReizen, zo rond 1000 euro… Ik ben niet eerder daar geweest, vandaar dat ik op deze manier wil aanpakken. Alleen bij deze reizen komen voor een singel veel toeslagen bij en dat vind ik dan zonde van me geld…:slight_smile:

Ben jij al vaker daar geweest?

:dag:

Hoi

Ben ook op zoek naar een reisgenoot;
Zag leuke opties staan rondreizen bij Corendon en Kras incl. excursies,echt niet duur zeker niet als je met zn tweeën bent
Goeie referenties
Ik zou graag in juli, of oktober/begin november willen gaan. Ben 56 jaar, vrouw

Hoor graag
groetjes
Jannie

Tip; Spaar je Euroclix, ook via deze site kun je boeken en krijg je nog flink wat spaarpunten erbij ook!!

Beste Jannie,
Wat ontzettend leuk dat u van plan bent naar Israël af te reizen en wat een goed idee om een reisgenoot te zoeken.
Als wij iemand weten dan zal ik ze op uw oproepje wijzen. Er gaan regelmatig alleenreizenden via onze organisatie naar Israël. Heel veel succes met uw reisvoorbereidingen.
Groetjes,

Beste Jannie,
Zoekt u nog steeds een reisgenoot? Wij weten wellicht iemand. Zij wil echter niet met een busreis mee, maar deels met het openbaar vervoer en deels georganiseerd. Een auto huren behoort ook tot de mogelijkheden. Mocht u interesse hebben dan hoor ik het graag en breng ik jullie in contact.