Resigenoot Israel juni 2010.

Hallo!

Dit jaar doe ik examen (6 vwo), en ik wilde van het feit dat ik dit jaar dus vroeg vakantie heb gebruik maken om een weekje weg te gaan nog voor het hoogseizoen begint.
Ik wil al een hele tijd heel graag naar Israel. Inmiddels heb ik een goed betaalbare vlucht gevonden en een leuk, niet al te duur hotelletje in Tel Aviv. Mijn bedoeling was om in Tel Aviv een hotel te nemen en dan per trein o.a. Jeruzalem en Haifa te bezoeken. Treinen heb ik inmiddels uitgezocht, is niet moeilijk, niet duur, en duurt ook niet lang om vanuit Tel Aviv in Jeruzalem of Haifa te komen.
Ik heb alleen 1 probleem: een lastige moeder die absoluut niet wil dat ik alleen ga.
Dus nu ben ik op zoek naar iemand rond mijn leeftijd die met mij mee wil gaan. Ik zat er zelf aan te denken om van 3 tot 10 juni te gaan, maar dat valt altijd nog te overzien.
Ik ben zelf 19 jaar. Ik leer sinds januari 2009 Hebreeuws, dus ik zal het woord wel doen in Israel :wink: (Hoewel, dat zeg ik nu, maar werkelijk daar zal het wel weer Engels worden :P).
Lijkt het je interessant om mee te gaan, laat hier dan even een berichtje achter of stuur mij even een prive bericht.

Gr,
Myriam

Hoi Myriam,

Ik ben van plan om de hele maand juni in Israel door te brengen, misschien is het een optie om een gedeelte met jou samen te reizen? Ik ben dan wel niet helemaal van jou leeftijd maar misschien is dat niet erg (ben 23)
nou was het de bedoeling dat ik met een collega zou gaan, maar die zit in een sollicitatieprocedure en afhankelijk of ze aangenomen wordt ga ik samen met haar maar het duurt nog 2 weken voor ik dat weet en eventueel zou het dus met z´n 3en zijn.
Ik hoor wel of dit allemaal een optie voor je is,

groetjes,
Jacoline

Lijkt me prima. Ik zou echt maar 1 weekje kunnen , want meer geld voor een hotel heb ik niet :wink:
Ik zou jou en eventueel dus die collega graag wel van te voren wat beter willen leren kennen om te weten of het klikt, mocht het dus doorgaan.