Vrijwilligerswerk in Israel

Hey Geertje,

Ik wil ik graag naar de vrijwilligersdag gaan, maar ik zit net in dat weekend in Engeland. Dus het komt me helaas niet goed uit. Als jij de kans hebt om te gaan, zou je me dan later kunnen vertellen hoe het was? En of ze iets leuks hebben in Israel?

He Amz, ik ga het niet redden die dag! Wel heb ik me net aangemeld voor het SummerCamp! Heel spannend! Jij al iets meer concreet?

Hoi Geertje,

Ik heb niets gevonden in Israel dat bij me past, dus ik ben verder kijken naar andere landen. Voor welk SummerCamp heb jij je precies aangemeld?

Groetjess

Hoi Amz, ik heb me ondertussen aangemeld en mag! Art and English camp is het geworden! Veeel zin!
Heb jij nog iets anders kunnen vinden?

Er is een Antroposofische school ‘Ein Bustan’ waar joodse en Palestijnse kinderen op zitten. Het is een vrij nieuwe school, dus in opbouw. Het bevindt zich in het plaatsje Hilf, meer noordelijk. http://www.ein-bustan.org/11308/Volunteering-in-Ein-Bustan

Succes allemaal. Ik hoor graag meer van jullie ervaringen.

door omstandigheden ben ik lang niet actief geweest op dit forum, ik kijk nu even en wat een reacties hier op mijn topic, wow. Ik heb nog steeds interesse in vrijwilligerswerk in Israel. Nog meer ervaringen zijn welkom en/of sites met bruikbare informatie.