Vrijwilligerswerk in afrika gezocht

Kijk eens naar http://kidsinkenya.nl/

Hallo,

Kijk eens op www.ibo-nederland.org .
Via ons kun je in diverse landen in Afrika vrijwilligerswerk doen.

Succes!
Pascale Emons

Hoi Sanne,

Heb je al eens op de website van Be More gekeken? Wij ondersteunen kleinschalige projecten in Zuid-Afrika, Uganda en Malawi. Vanaf 4 weken kun je hier als vrijwilliger aan de slag en jouw steentje bijdragen! Meer info vind je op onze website: www.be-more.nl

Groetjes,
Kim

www.doingoood.nl (let op 1xg 3xo) of world servan
ts te wolvega

Hoi Hoi
www.ibo-nederland.org.

Hoi Hoi
Eefje , jij bent welcome in Kameroen Casey Troy Foundation, dit organisatie kan voor jou regelen.
www.ibo-nederland.org.
Gr
Sally

Hoi Charlotte

Vrijwilligerswerk met kinderen (700) kunnen wij je wel bieden. Kijk eens op www.sithandizingane.co.za een kinderproject ten zuiden van Johannesburg. Je werkt in het project en slaapt in het eigen guesthouse op 10 minuten rijden van het project. Minimum aantal weken is 4 en je moet in ieder geval 18 jaar zijn om bij ons aan de slag te kunnen.
Mocht je meer willen weten stuur mij dan even een mailtje naar maarten@sisiza-ukusiza.com
Ik beantwoord graag al je vragen en wie weet zien we elkaar dan nog een keer in Zd Afrika.

,

Hoi Charlotte,

Je oproep klinkt al erg goed, en ik nodig jou uit om eens op onze website te kijken http://www.sithandizingane.co.za
Als je met kinderen aan de slag wil zit je bij ons wel in de goede richting. In de na-schoolse opvang is er altijd wel vraag naar extra handen om activiteiten te organiseren en ook op andere plekken in onze organisatie zijn mensen zoals jij meer dan welkom.
Mocht je meer willen weten stuur dan even een mailtje naar [EMAIL=“maarten@sisiza-ukusiza.com”]maarten@sisiza-ukusiza.com
Er zijn voor het komende jaar nog voldoende plekken beschikbaar. Er geldt een minimum periode van 4 weken en we verwachten in ieder geval
dat je 18 jaar bent op het moment dat je bij ons begint te werken.

Ik hoop gauw iets van jou te horen.
Heel veel groeten uit Johannesburg
Maarten

Hoi Charlotte,

Wij kunnen breed pakket aanbieden, die we samen met jou op maat kunnen maken. Kijk maar eens op onze website: www.butterfly4volunteers.org
Succes en we horen graag van je.
Groeten, Ton