Vrijwilligerswerk gezocht

Hoi,

Ik ben al een tijdje opzoek naar vrijwilligerswerk, vanaf eind maart ben ik beschikbaar en ik zoek een project van een paar maanden ( niet langer als een half jaar ).
Ook lijkt het me leuk om dit niet helemaal in mijn eentje te doen.
Ik heb een opleiding onderwijsassistent afgerond en het lijkt me dus leuk om met kinderen te werken.
Weet iemand een project wat niet te duur is, of heeft een van jullie een reismaatje nodig ??

Let me know !!

Sanne

hai hai,
helaas ga ik pas okt/nov. maar ik heb wel contact met twee goede organisaties.
www.helplaos.nl in laos en www.hopefulchilderen.org is in cambodja.
alle twee de organisaties zijn non profit en je hoeft geen 2000 euro inleg te hebben
groet Mariele

Hoi Sanne, heb je al gekeken naar de mogelijkheden bij Counterpart Travels? Bieden stages en vrijwilligerswerk in Uganda, ook in jouw vakgebied…

Beste Sanne,

Op een aantal scholen in Kenia kunnen wij onderwijsassistenten goed gebruiken! Op Domein Gereserveerd - Mijndomein.nl vind je meer informatie. Aan een reismaatje kunnen we je helaas niet helpen, maar als je weet naar welk project je wilt, is het misschien wel makkelijker om wat gerichter naar iemand op zoek te gaan.

Veel succes en voorpret bij het maken van je plannen!
Aukje de Boer

Hoi Sanne

Kijk eens op www.moonandstarguesthouse.com
Kleine organisatie, betaalbaar, uniek in de begeleiding en de eigenaresse is Nederlandse.

Succes met een juiste plek zoeken

Wout

Hoi Sanne,

Onze onderwijsprojecten in Kaapstad hebben mensen met jouw achtergrond hard nodig! Het betreft EIGEN opgezette projecten die wij als stichting ook direct sponsoren en verder ontwikkelen met onze plaatselijke partners, vrijwilligers en stagiairs. Kijk op:

Succes en groet,

Carine
Teachers for Africa Foundation

voor een onderwijs assistent : kijk op www.stichting-twiga.nl
project voor kinderen en onderwijs :
kan voor elke gewenste periode.

Wil je misschien op een openbare school in Cusco (Peru) aan de slag als onderwijs assistent? Je moet dan wel minimaal een basis niveau Spaans hebben of Spaans willen leren. Nuttig vrijwilligerswerk en tegelijk een waardevolle werkervaring voor jou!

Donny
Proyecto Peru

Hoi Sanne, heb je al gekeken naar de site van Tinku - Vrijwilligerswerk in Latijns Amerika? www.tinku.nl
Zij bieden vrijwilligerswerk en stages in jouw vakgebied in Bolivia, Peru….

Sanne!

bij de sport empowerment foundation werk je met kinderen op basisscholen, middelbare scholen en weeshuizen in Peru. Komende zomer zijn er een aantal vrijwilligers die ook die kant op gaan voor een aantal weken!

De projecten bij ons zijn zeker betaalbaar en je komt daarbij in een geweldige omgeving!

Wij zoeken iemand die van alle markten thuis is en ook flexibel. NL en Engels alsmede Excel zijn heel belangrijk en verder flexibiliteit. We hebben de B&B (uiteraard) aan huis en dat houdt in dat de werkuren flexibel zijn, maar ook de taken. We verwachten van de marketing assistent wat dat betreft ook hulp, bijv. als het lekker weer is ook eens samen de tuin in, je kunt dan ook mee als ik bijv. een ochtend naar Bari moet of naar Martina Franca. Daarentegen werken we dan ook wel weer op zaterdag of zondag.

We zoeken iemand waarmee het goed overleggen is, samen kijken hoe we de teksten zo goed mogelijk krijgen zonder er ook weer tè lang over te pietlutten, want dan schiet het ook weer niet op.

Duur ongeveer 4 weken en als je flexibel bent en ook in de tuin helpt e.d. dan mogen het er ook wel 5-5,5 worden. Voor eind april aankomen, want we willen zo snel mogelijk de website af gaan krijgen.

Er moeten teksten gemaakt worden in het NL (ik maak en we kijken er samen naar) vertaald in het Engels (assistent maakt en we kijken er samen naar) in het Italiaans (ik maak en voor de puntjes op de i hebben we Pierre).

Teksten geplaatst op de nieuwe website.

Foto’s bij de nieuwe teksten op de site.

De vernieuwde infomap moet worden afgemaakt, gecorrigeerd, nog wat research, vertalen in het Engels.

Advertenties gewijzigd, aangemaakt, geplaatst op boekingssites.
Dit alles bijhouden in Excel bestanden.

Wandelroutes uitzetten en er foto’s voor maken.

Verhuurobjecten op een rijtje en inspecteren.

Het is tegen kost en inwoning, ticket voor eigen rekening, maar die hoeft niet zo duur te zijn.
Eigen kamer schoonhouden en ook schoon opleveren.

Via Ryanair heb je vaak al voor minder dan 50 een retourtje.
Met alleen handbagage, maar je kunt hier wassen en we gaan de warme tijd tegemoet.

Verder moet je je eigen kamer schoonhouden en ook schoon weer opleveren. Je krijgt hier 3 goede maaltijden per dag en uiteraard koffie en thee.

Je eigen uitgaven zijn verder: het barpotje. We doen er allemaal wat geld in en af en toe nemen we onderweg een koffie of een ontbijtje in de bar. Dat is niet duur hier, veel voordeliger dan in België of Nederland.

Uitgaven van persoonlijke aard.

Als de samenwerking goed verlopen is kunnen we een aanbeveling op linkedin maken.

p.s.We zoeken ook meewerkgasten voor andere klussen. Die werken wat korter en betalen een bescheiden bedrag bij.
Zie onze site: www.villalavanda.nl

Hallo Sanne, ik heb een 12-jarige dochter met het kleefstra syndroom, die 1 op 1 begeleiding halve dagen nodig heeft. Je werkt dan nauw samen met de therapeuten hier op Curacao. Mocht je interesse hebben dan mail me even dan kunnen we een skype afspraak maken.gr. Angie

Hoi Sanne!

Heb je al een project gevonden?

Groetjes,
Yvette