Beste mensen,
Samen met een goede vriend van mij ben ik opzoek naar een project in Afrika. Graag willen wij samen werken aan een project gedurende ongeveer 3 maanden. Het blijft echter dat wij student zijn en dus niet heel veel geld kunnen besteden (1000E voor een plek of iets dergelijks). Dit is vaak het geval met de projecten die wij tot nu toe hebben gevonden.
Graag zouden wij via via in contact komen met een kleine organisatie of personen die ons verder kunnen helpen.
Alvast bedankt!
Marc
1 like
Beste Marc,
Leuk om te lezen dat jullie je willen inzetten voor het goede doel in Afrika. Wat heb je ongeveer te besteden? Wellicht is Doingoood iets voor jullie. Het is overigens zo dat je bij Doingoood niet betaalt voor het doen van vrijwilligerswerk, maar wel voor de accommodatie, maaltijden, transfers en begeleiding ter plaatse. Ik begrijp dat vrijwilligerswerk onbetaald is en dat je wellicht niet op extra kosten zit te wachten. Echter, de projecten die vrijwilligers ontvangen zijn ook afhankelijk van donaties en kunnen deze kosten helaas niet voor hun vrijwilligers betalen. Neem eens een kijkje op www.doingoood.nl om te zien of er iets voor jullie bij zit.
Hartelijke groet,
Ineke