Vrijwilligerswerk gezocht Thailand

weet iemand van jullie nog leuke projecten voor vrijwilligers. wij willen dit jaar weer naar thailand gaan maar dan ook wat doen en niet alleen reizen. alles is welkom , het liefst geen projecten waar je belachelijk veel voor moet betalen.

please visit www.lcic-thai.com

,.

SIW Internationale Vrijwilligersprojecten? (of is dit volgens jullie ‘belachelijk veel geld’?)

hoi hoi,

Ik doe nu al 7 weken vrijwilligerswerk in Thailand in Hat Yai. Ik geef Engelse les aan kinderen (je engels hoeft niet uber te zijn want het level ligt hier niet heel erg hoog). Ik doe dit bij Dalaa is een organisatie hier. Ze hebben ook nog andere projecten of als je zelf nog een idee hebt voor een project kun je dat altijd voorstellen. Het is een hele leuke organisatie om mee te werken en de mensen zijn heel aardig! Ook is het nog eens onzettend goedkoop (ik betaal voor 3 maanden 18.000 bath dat is ongeveer 380 euro). Je kunt altijd hun website bekijken: www.dalaa-thailand.com.

Veel succes met je reis en vrijwilligerswerk!

groetjes liese

kijk eens op www.thaichilddevelopment.org ga ik over een week ook werken . In tegenstelling tot vele andere dure (afpers) organisties vraagt deze organisatie 1000 bath (zon 22/24 euro ) per week

(. Bij afpers-organisaties bedoel ik niet dalaa-thai en andere eerlijke organisaties.)

groetjes sander

stages