vrijwilligerswerk gezocht met dierverzorging!!

Hallo iedereen,

Ik ben een meisje van 17 en ik ben erg opzoek naar vrijwilligerswerk met dieren voor een ongeveer 2/3 maanden,
als ik ergens van hou is het wel dieren, dieren zijn echt mijn passie.
Mijn familie heeft 2 jaar een opvang gehad voor verwaarloosde dieren en hierbij heb ik altijd geholpen, jammer genoeg werd het financieel te zwaar en hebben we ermee moeten stoppen.
Daarom hoop ik via deze site in contact kunnen gezet worden met vrijwiligersprojecten met dieren die goedkoop zijn, of in iedergeval betaalbaar. Ik heb zeker geen 1000 euro, en na de opvang hebben mijn ouders dat ook niet meer.
Ik heb vertrouwen in mijn passie in dieren, en mijn passie in reizen. Ik ben open-minded, spontaan en energiek en vind het echt niet erg om mijn houden uit de mouwen te steken.
Dus als jullie wat projecten weten, of organisaties of iets hoor ik graag van jullie!
Please help me!

Groetjes,
Inés

Hoi, ik weet niet of je nog steds naar iets op zoek bent? Maar ik ga zelf de maand april naar spanje, vrijwilligerswerk doen bij een dierenorganisatie Animal Aid Foundation. Deze zijn in principe altijd wel op zoek naar vrijwilligers, je kan veel over hun vinden op internet en als je meer informatie wilt, kan je het best even een mailtje naar ze sturen! :slight_smile:

Mariëtta