Vrijwilligerswerk gedaan in Kenia

Is er iemand die ervaring heeft met het doen van vrijwilligerswerk in Kenia en zijn bijzondere belevenissen met me wilt delen…?

een beetje reclame kan geen kwaad , lees het boek van Mirjam Van Roode ," De roep van de mapori".
Meer hierover bovenaan de Kenia onderwerpen.

Wat voor vrijwilligerswerk? Heb 3 maanden in Kikambala aan de kust bij een kindertehuis vrijwilligerswerk gedaan.

Ben er al 5 keer geweest voor vrijwilligerswerk in een klein veldkliniekje in de buurt van Eldoret. Funktioneer daar dan als (kinder)verpleegkundige, geef trainingen, doe bezoekwerk, hand en spandiensten in de kliniek en bij de lagere school terplaatse
Jerop

Beste ThomHolter,
Ik denk dat iedereen die vrijwilligerswerk in Kenia heeft gedaan wel bijzondere dingen heeft meegemaakt, simpelweg omdat het bijna altijd anders loop dat verwacht. Denk dat je gewoon veel op dit forum moet lezen.

Ik ben er maar twee keer geweest, en heb een soort mini ICT projectje gestart en schrijf af en toe wat op mijn weblog www.myadventures.nl.

Succes

Bedankt voor jullie reactie!

Eerlijk gezegd vroeg ik het niet voor mezelf maar om te zoeken naar geïnteresseerden voor Hét Vrijwilligersnetwerk Muses. Dit is een stichting die aan vrijwilligers persoonlijke trainingen geeft over o.a. sponsorgeld ophalen en effectief besteden ervan, cultuurverschillen en veiligheid om hen zo goed mogelijk voorbereid op reis te laten gaan en zo de impact van vrijwilligerswerk wereldwijd te vergroten! Muses wil vrijwilligers beter laten nadenken voor ze in het diepe springen zodat ze nóg meer uit hun projecten kunnen halen.
Bovendien biedt Muses een platform op internet waarop vrijwilligers met elkaar in contact kunnen komen. Ervaren vrijwilligers kunnen nieuwe vrijwilligers helpen aan informatie en tips over bijv. bijzondere projecten en veiligheid in een specifiek land.

Graag wil ik jullie vragen of jij jouw ervaringen wilt delen op Hét Vrijwilligersnetwerk Muses. Interesse? Stuur me je e-mailadres in een privé berichtje en Muses neemt contact met je op.
Jouw info en ervaringen zijn van belang! Bovendien kun je zo nog steeds bezig zijn met je belevenissen en projecten, maar dan vanuit NL, ideaal dus :wink:

Groetjes van Thom

vanuit Nederland… ,en Belgie staat niet meer op de kaart? of bij de ontwikkelingslanden soms?

:vak02::cheer: