hallo,
mijn naam is Sylvia en ik heb me ingeschreven op dit forum omdat ik in 2014 voor 3 maanden naar Kenia ga om daar vrijwilligerswerk te gaan doen.
Ik ben op zoek naar informatie die mij duidelijk kan maken wat ik precies allemaal nodig heb om daar te komen en daar te zijn.
en ik ben natuurlijk heel erg benieuwd naar ervaringen van andere vrijwilligers die ook in kenia zijn geweest.
Hoi Sylvia,welkom op wereldwijzer!
Vrijwilligerswerk in Kenia is een perfecte manier om jezelf onder te dompelen in de cultuur van de Keniaanse bevolking en interactie nauw samen met de lokale gemeenschap waarbij u te weten komen over hun verbazingwekkende cultuur, tradities en manier van leven.
De organisatie Butterfly4Volunteers heeft projecten door heel Kenia waarbij je aan de slag kunt in de gezondheidszorg of op lagere scholen.
Voor verdere info kan je altijd terecht op het vrijwilligersforum of stuur eens een mailtje naar Activity International link : http://www.activityinternational.nl/...fodagen.aspxen
Of naar projects-abroad zie link : www.projects-abroad.nl
Suc6 nog en hopelijk vind je iemand die met jou vrijwilligerswerk wil verichten in Kenia.
groet,georgessiam.
ik had al wel voor mezelf beslist om met projects-abroad te gaan.
dus een aantal kostenposten weet ik al…maar heb het idee dat ik daarmee nog niet klaar ben…dat er nog meer kosten zijn…en daar ben ik benieuwd naar.