Hallo,
Mijn naam is Donna, ik heb hier een paar maanden terug ook al een topic geplaatst, en meerdere reacties ontvangen.
Nu zijn de plannen een klein beetje gewijzigd,
Ik ga dit najaar, van september t/m november, 2 maanden naar Thailand om vrijwilligers werk te doen bij Elephants World. Daarna ga ik 2weken met mijn vriend daar beetje rondtrekken.
Deze reis maak ik alleen, (voor hoe het nu eruit ziet), nu zit ik nog met een aantal dingen.
over de vliegreis, hoe denken jullie over een tussenstop in Dubai of Cairo? Deze is een paar uur, maar denk wel mee dat ik pas 1 keer gevlogen heb en dat was een vliegreis van 1 uur. Dus ik weet niet zo goed wat ik ermee moet.
Want via 333travel.nl krijg je een gratis overnachting erbij, dit zou wel heel handig zijn, want ik moet namelijk vanuit bangkok nog per openbaar vervoer en taxi naar Elephants World.
Als ik niet via hun boek, dan sta ik op Bangkok en dan moet ik het maar even uitzoeken hoe ik dit moet doen.
Maar bij 333travel.nl zitten er veel tussenstops bij veel vluchten, en als ik via klm boek heb ik een rechtstreekse vlucht.
Wat is jullie advies hierin?
Ook zit ik nog met de vergunning.
Ik heb een beetje rondgevraagd, en ik word er niet wijs uit.
Ik ben er dus 2,5 maand, moet ik dan wel een werkvergunning aanvragen?
Verder weet ik het wel, al moet ik nog even met mijn vriend uitzoeken hoe we het beste kunnen gaan rondtrekken, hij komt namelijk naar die 2 maanden naar Thailand toe. En ontmoet ik hem daar.
Nou ik laat me verrassen door jullie reacties!
Als er iemand interesse heeft die mee wil, of die toevallig ook in die periode reist en niet alleen wil, ik sta er wel open voor om nieuwe mensen te leren kennen en misschien af te spreken om samen te reizen!
Groetjes,
Donna.