Vrijwilligerswerk/betaald werk?

Hallo,

Ik ben op zoek naar een vrijwilligers baantje/betaalde baan in het buitenland.
Het liefst zou ik met dieren (voornamelijk honden, katten, leeuwen, tijgers) willen werken. Ik ben in december klaar met mijn studie spw 3.
En wil daarna graag iets doen in het buitenland met dieren, en iets van de wereld zien.
Heeft iemand tips voor mij waar ik dit kan vinden? Of heeft iemand dit ook gedaan en kan mij iets aanbevelen?
Want ik zoek me rot en ik kan het niet vinden.
Ik heb al op projects-abroad, evolunteer, joho-projects gekeken maar dat leverde niet veel op wat ik wou.

Bedankt!!
Groetjes: Lysette

Vrijwilligerswerk in een park in Bolivia waar wilde verwaarloosde dieren opgevangen worden: http://www.intiwarayassi.org.Het is al jaren gelden dat ik er was, maar toen was het verdeeld in 3 groepen: apen, vogels en katachtigen. Is niet betaald en je betaald er ook voor je onderdak en je eten, dat geld gaat weer naar de dieren. Misschien is het wat voor je…

1 like

dankjewel. ik ga even kijken of het wat is.

Hallo Lysette,

ik weet niet precies of er ook projecten zijn met de dieren die jij noemt maar je kunt eens kijken op de site van www.SIW.nl Ik ben in 2007 via SIW een half jaar naar Kenia geweest. In Tanzania hebben ze wel projecten waar je mee doet aan kustbeheer en monitoring van zee zoogdieren. Wil je voor langere tijd? Dan kun je ook een mail sturen aan [EMAIL=“info@siw.nl”]info@siw.nl met je vraag.
Suc6!

groeten,
Jolanda