Vrijwilligerswerk Benin, West-Afrika

Voor de mensen die graag vrijwilligerswerk willen doen in Afrika, heb ik misschien wel wat!

Vorig jaar ben ik een half jaar in Benin geweest en heb daar een tijd bij een weeshuis gewerkt, Arbre de Vie. Benin ligt in West-Afrika (tussen Togo en Nigeria) en het is een franstalig landje. Het is nog heel puur Afrika, weinig toeristen, veel djembe en dans!
Ik heb daar gewerkt bij een ONG, Arbre de Vie. Deze non-profit organisatie wordt gerund door een beninees en een duitse, die al jaren in Benin wonen. De organisatie heeft een weeshuis en een kliniekje in het zuiden van Benin en geven ook voorlichtingscampagnes op het platteland. Ze doen echt geweldig werk en elke vorm van hulp is welkom! Je kan echt wat bijdragen en ze willen je ook graag meer van hun land laten zien en onderdak voor je regelen. De organisatie is christelijk, maar ze staan open voor iedereen!

Mocht het je wat lijken, kan je contact opnemen met mij -> [EMAIL=“marijekoeman@hotmail.com”]marijekoeman@hotmail.com

Groetjes Marije

Heee, ik kan momenteel niet mailen maar zou je alstublieft misschien mij wat meer info kunnen sturen? Ik ben samen met een vriendin op zoek naar een goed/leuk vrijwilligersproject, we weten echter niet of het dit jaar of volgend jaar wordt…
Je kunt me gewoon een pm sturen via wereldwijzer…
Als je dat wil doen, heel erg bedankt!!