Vrijwilligerswerk Afrika

Hallo allen!

Allereerst iedereen de beste wensen! Het nieuwe jaar is begonnen dus ook meteen maar eens kijken wat en waar we dit jaar naartoe willlen :slight_smile:

Ik wil voor aanstaand najaar kijken of ik vrijwilligerswerk in Afrika kan doen. Lijkt me geweldig om vrijwilligerswerk met vakantie te kunnen combineren. Het liefst zou ik een project willen doen waarbij kinderen betrokken zijn (weeshuis, sport programma) of wildlife.

Veel projecten voor vrijwilligerswerk vind ik erg duur en ben daarom ook op zoek naar goedkoper vrijwilligerswerk (vliegtickets zijn al duur zat). Ik heb de organisatie One Love (www.one-love-foundation.com) gevonden welke een goedkope optie aanbieden in Ghana en je hier ook niet vast zit aan een minimum aantal weken (ik kan ivm werk helaas niet minimaal 4 weken vrij nemen…), maar ik wil me niet meteen vastpinnen op de eerste de beste goedkope optie die ik tegen kom. Dus de vraag is nu of iemand hier misschien nog tips of ideeën heeft voor goedkope vrijwilligers projecten in Ghana of ergens anders in Afrika?