vrijwilligers werk op curacao

Ik ben opzoek naar “vrijwilligers” werk, mijn man werkt maar ik niet en wil me toch nuttig maken als de kinderen op school zitten. als iemand nog wat weet hoor ik het graag.

groetjes,

Karin

Bij het dierenasiel misschien? denk dat ze daar altijd wel mensen nodig hebben!

mvg shelley

Hi Karin, kinderopvang met probleemkids, in de namiddag misschien iets? Of in welke branche zoek je zelf precies?
Er is zoveel vrijwilligerswerk te doen, mail me anders even via roxsha@yahoo.com

Hoi Karin,

Ik weet niet of je nog steeds iets zoekt maar Stichting SANA (Stichting Acute Noodhulp Armoede) wordt geleid door een Nederlandse verloskundige op Curacao. Zij is actief in o.a. Seru Fortuna en heeft een depot van tweedehands spullen die ze her en der verzamelt en verdeelt onder de aller armsten. Ik heb eigenhandig koelkasten en matrassen bij mensen naar binnen staan sjouwen die voor het eerst in hun leven hun pak melk koud konden zetten of op een matras konden slapen. Pittig fysiek werk maar geeft veel voldoening. Ze hebben helaas geen website maar probeer eens contact op te nemen met Stichting Uniek Curacao en vraag naar Theo. Hij kan je vast doorverwijzen naar zijn vrouw die Stichting SANA leidt. (Uniek Curacao zelf is overigens - sorry dat ik het zeg- niet echt een aanrader… ). SANA zeker doen! Ze kunnen altijd een paar extra handen gebruiken :).
Groetjes Anna