Curacao

Hoi,

Mijn naam is Marina en ik ben opzoek naar iemand die mij kan helpen naar meer informatie over Curacao.
In september 2013 studeer ik als alles goed blijft gaan af op Sociaal Agogisch Werker jeugdzorg niveau 4 (mbo). Als ik dat heb behaald wil ik voor een half jaar er tussen uit om in het buitenland te gaan werken. Curacao lijkt mij erg leuk, mijn zus en broer zijn daar ook geweest en uit de verhalen is het een heel leuk eiland, alleen werkten zij in een andere branche.
Ik heb gezocht op internet over werk in de jeugdzorg/werk met kinderen op Curacao, maar kon hier maar weinig over vinden. Er was opzich wel wat te vinden maar niet voor bijvoorbeeld een half jaar. Zijn er mensen die er al is zijn geweest en hebben gewerkt met kinderen? Of mensen die een site weten waar op ik kan zoeken? Alvast bedankt in ieder geval.

Marina

Hoi Marina,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Curacaoforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je eventueel je vragen stellen alsook de ervaringen lezen van anderen.
Nou ik las in je berichtje dat je werkt zoekt in de jeugdzorg,misschien is dit iets voor je? hier aanklikken
Nog veel suc6 met het vinden van een baan in Curacao,Marina!
groet,georgessiam.
**Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een mooie foto (kinderen in de jeugdzorg,Curacao)
**

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRLHgdTB9Pr84SF1z33Iq0TOXev8yGb6V_1dwhWmsiFsCuf3b8fCw