Hallo allemaal,
Ik ben hard aan het zoeken naar de verschillende vormen en mogelijkheden van kinderopvang op Curacao. Ik heb op internet heel weinig kunnen vinden en zou graag willen weten of er goede kinderopvang op het eiland is voor kinderen van 0-4 jaar, wat de zogenaamde speelscholen inhouden en eventueel verdere info mbt kinderopvang.
Voor kinderopvang zijn er hier diverse mogelijkheden het makkelijkste is denk ik in de goudengids kijken en deze kinderdagverblijven een open sollicitatie sturen. Voor au pair kan je www.viavia.net raadplegen daar worden regelmatig mensen gevraagd of zelf een advertentie plaatsen
hallo,
ík ben op zoek naar een stage plek
in de kinderopvang op de nederlandse antillen.
ik doe de opleiding opleiding Pedagogisch werker kinderopvang.
en kon op internet weinig vinden, en zou er graag meer over willen weten.
Heb je interesse in een stageplaats op Curacao welke branche dan ook,
stuur je CV+motivatie+pasfoto naar [EMAIL=“info@abcstage.com”]info@abcstage.com,
dan nemen wij contact met je op!
Wie kan mij helpen bij het vinden van een stageplek op Curacao?
Ik studeer pedagogiek en zoek ook een stageplek in deze richting.
Het gaat om een periode van 5maanden die start op 13 februari.
Hallo ik ben in juli klaar met mijn opleiding voor verzorgende ig en wil dan graag in curacao in het ziekenhuis gaan werken of in een verzorgingshuis. Kan iemand me hierbij helpen. Een jaar als aupair werken lijkt me ook hartstikke leuk!
Haaii mensen!
ook ik wil vertekken naar curacao.
ik wil voor 3/4 maanden daarheen.
Ik heb mijn opleiding spw3 afgerond.
het liefst wil ik dan ook in de kinderopvang gaan werken daar.
Heeft er iemand tips???
Of mensen die denken we hebben een leidster nodig!!!
altijd welkom,
Wij zijn op zoek naar een stageplek op Curacao in de kinderopvang. Het gaat om de periode van januari/juni 2009, dan zitten wij in het tweede jaar PW niveau 4. Tevens zijn wij op zoek naar kamers/appartementje. Wie weet een leuke stageplek voor ons?? Alle info is welkom!!
Groetjes, Janneke en Solvelg
Hallo,
Ik ben zojuist afgestudeerd als Sociaal Pedagogische hulpverlener aan de Hogeschool van Amsterdam, ik zou heel graag binnen deze sector willen werken op Curacao, voor 3 a 4 maanden vanaf jan.2009. Hebben jullie tips?
Voor degene die echt op een kinderopvang willen werken:
realiseeer je dat de salarissen heel laag zijn, en dat het dus best wel lastig is als je hiervan helemaal moet rond komen.
Verder zijn de creches anders dan in Nederland. Er wordt over het algemeen op een andere manier gewerkt en anders met kinderen omgegaan. Je moet je dus wel kunnen aanpassen en inleven, anders red je het niet. Papiaments is echt wel noodzakelijk vind ik, tenzij je echt op een Nederlandse creche gaat werken.
Kijk anders een op de prikbord van Curacao startpagina:
ik zie dat de geposte berichten behoorlijk verjaard zijn, maar doe toch een poging;
ik ben voor langere tijd op zoek naar werk en woonruimte op curacao, heeft iemand tips of ideeen hierover? alvast bedankt! ik heb veel ervaring in de kinderopvang, maar wil ook wel ander werk doen.
Probeer eens bij KIDS Curacao Kinderdagverblijf. Een kleinschalige (Nederlandstalige) kinderopvang op curaçao, goede verhalen over gehoord. :cheer: Zie website en anders hun facebook pagina