Vrijwilligerswerk (in de zorg) gezocht Curacao

Hallo allemaal,

Ik ben Marissa, 24 jaar oud en op dit moment bezig mijn scriptie te schrijven voor de opleiding SPH.
Na mijn opleiding wil ik graag vrijwilligerswerk gaan doen in Curacao, waarschijnlijk vanaf half september. De periode die ik daar wil verblijven heb ik nog geen idee van, het ligt er waarschijnlijk aan wat voor project er op mijn pad komt.

Ik heb vooral ervaring met 2 doelgroepen: mensen met een verstandelijke beperking, en kinderen.
Ook heb ik wat ervaring opgedaan in de psychiatrie.

Ik zou het fijn vinden dit met een reisgenoot te doen, maar vind het ook geen probleem om alleen te gaan.
Kleinschalige projecten, zonder grote overkoepelende organisatie hebben de voorkeur maar ik zal dit niet uitsluiten.

Wie kan mij helpen, of vind het leuk om samen te zoeken naar een geschikt project?

Alvast bedankt,
Marissa

Beste Marissa,

Superleuk dat je na je studie vrijwilligerswerk wil gaan doen in het buitenland!
Jammer genoeg werken wij niet op Curacao, maar we hebben wel leuke projecten op een eiland niet zo heel ver daarvandaan: Jamaica! Daar zou jij aan de slag kunnen in weeshuizen, opvangcentra voor kinderen met een beperking, en een tehuis voor ouderen.

Aangezien je best al wat ervaring hebt, zal je volgens ons heel wat kunnen betekenen in Jamaica. Zegt het je iets? Kijk dan snel even op de website en stuur gerust een mailtje naar info@projects-abroad.nl.

Groetjes,

Hanna

jamaica 1.jpgjamaica 3.JPGjamaica 4.JPGjamaica 2.jpg