vrijwilligers werk in mexico

hallo iedereen,

ik ben 16 jaar en zit nu in 5 havo. aan het eind van het jaar doe ik examen en als het goed is ga ik slagen.
Ik zit erover te denken om een zogenoemd ‘Gap year’ te nemen. een soort tussen jaar.
tegen die tijd ben ik 17 (bijna 18) en zou ik graag naar mexico willen om vrijwilligers werk te doen

het liefst wil ik dat doen in de buurt van cancun / playa del carmen. daar ben ik zelf al een aantal keer geweest en vond het geweldig.

dat is mijn voorkeur, als iemand iets weet aan de andere kant van mexico is het natuurlijk ook altijd goed.

Ik wil graag in een weeshuis werken, en dan het liefste minimaal 6 maanden.

Als iemand iets weer hoor ik het graag.

p.s. ik heb nog geen kennis van de spaanse taal, maar als dat nodig is kan ik in de vakantie een cursus nemen.

Beste Emma,

Wat leuk dat je ervoor kiest om een Gap Year te nemen en dan ook nog eens vrijwilligerswerk te gaan doen in Mexico! Projects Abroad kan je alvast helpen in je zoektocht naar leuke projecten. Zelf bieden we vrijwilligerswerkprojecten aan in de steden Guadalajara en Guzman, waar je kan werken in opvangcentra voor gehandicapte kinderen, straatkinderen en kinderen die aan kanker lijden. Je hoeft hiervoor geen Spaans te kunnen, al kan je tijdens je project ervoor kiezen om ook Spaanse lessen te nemen.

Neem in ieder geval al eens een kijkje op onze website, lees alvast wat ervaringsverhalen van vrijwilligers die reeds naar Mexico zijn geweest, en aarzel niet om ons te contacteren met al je vragen!