Vrijwillige Kok gevraagd voor onze Lodge in Zuid-Afrika

Altijd al graag naar Zuid-Afrika gewild? Wij hebben voor jou een pracht aanbieding en een unieke kans om het leven in Zuid-Afrika te leren kennen!
Wij hebben recentelijk een lodge overgenomen in Zuid-Afrika op 30 minuten afstand van het Krugerpark. Wij hebben een aanbieding voor vrijwilligers die ons willen komen helpen om op te starten en op de lodge willen komen helpen.

Welke periode?
 Vanaf midden Augustus 2012 tot Midden November 2012 (90 dagen)

De werkzaamheden zullen naast het koken, voornamelijk bestaan uit het opzetten en herinrichten van de keuken en het restaurant. Tevens vragen wij jou om mee te helpen om locale mensen op te leiden, zowel voor in de keuken als in de bediening.

Vergoeding?
 Kost en inwoning op de Lodge.
 Tranfers van en naar het vliegveld van Hoedspruit of Phalaborwa

Jouw Kosten?
 Vliegtickets
 Persoonlijke uitgaven

Wil je dat wij jou komen ophalen in Johannesburg? Dat kan ook, maar dan moeten wij hiervoor helaas wel €150,- transferkosten in rekening brengen. Johannesburg is ongeveer 5 uur rijden(enkele reis) voor ons.

Wil je meer informatie? Stuur dan een bericht naar info@sleepingdutch.com
Wil je zien waar je verblijft kijk dan op http://www.zuid-afrika-reis.nl

Hartelijke groet,
Heike

Gezien de denigrerende reacties van deze Meneer op diverse posten geplaatst door verschillende mensen op dit forum, zijn ook deze opmerking(en) niet serieus te nemen.

Ben het wel eens met Martijn. Dus ik betaal vliegtickets (toch al snel 6 a 700 euro voor een retourtje) om naar jullie nieuwe lodge te komen om daar in ruil voor een bed en wat eten vrijwillig te gaan koken en de boel in te richten? Ik zou het echt heel knap vinden als iemand hier in trapt. Voor een goede vriend zou ik het over hebben, maar om dit werk hier als “vrijwilligerswerk” te gaan bestempelen?

Succes met de lodge, dat dan weer wel.

Groeten Remco.

Hallo Heike,
Ik citeer twee zinnen uit de gelinkte website:

Wij zijn door onze aanpak in de gelegenheid om erg lage tarieven te hanteren.
Ik heb nergens de tarieven gevonden, misschien niet lang genoeg gezocht?

*Wij zorgen er voor dat alles altijd netjes en schoon is. Bij ons dan ook geen achterstallig onderhoud. Helaas komt dat in Zuid-Afrika af en toe nog wel eens voor… *
Dat laatste heb ik na héél wat overnachtingen Zuid-Afrika nog nooit meegemaakt hoor. Iedereen heeft tenslotte een tuinman, een “bediende” in huis, enz. enz.

Ook succes met de lodge gewenst!
Toetske

Jammer dat deze oproep zo negatief wordt ervaren. Wij willen hiermee iemand de gelegenheid bieden om 90 dagen gratis in Zuid-Afrika te wonen en te ervaren. En ja je vliegticket moet je zelf betalen.
Als tegen prestatie het meehelpen opzetten van een goede keuken , menu kaart en het helpen inwerken van locaal personeel die nu geen werk hebben is naar ons idee nog niet zo verkeerd.
Schijnbaar is dit niet de plaats waar deze oproep op prijs wordt gesteld, nogmaals erg jammer. Onze intenties zijn goed.

Maar Zuid Afrika ervaren is reizen door het land, en 90 dagen werken, dan ervaar je het land niet. Misschien komt je advertentie inderdaad niet goed over.

Suc6