Altijd al graag naar Zuid-Afrika gewild? Wij hebben voor jou een pracht aanbieding en een unieke kans om het leven in Zuid-Afrika te leren kennen!
Wij hebben recentelijk een lodge overgenomen in Zuid-Afrika op 30 minuten afstand van het Krugerpark. Wij hebben een aanbieding voor vrijwilligers die ons willen komen helpen om op te starten en op de lodge willen komen helpen.
Welke periode?
In overleg maar ongeveer in de periode oktober 2012 tot december 2012 (maximaal 90 dagen)
De werkzaamheden zullen voornamelijk bestaan uit het lesgeven in de Engelse taal aan onze kinderen (nu 7 en 15). Onze kinderen zullen vanaf Januari 2013 naar school gaan in Zuid-Afrika maar zijn de Engelse taal helaas (nog) niet voldoende machtig.
Het is de bedoeling dat onze kinderen in ieder geval zich redelijk verstaanbaar kunnen maken als ze in Januari voor het eerst naar school gaan.
Vergoeding?
Kost en inwoning op de Lodge.
Tranfers van en naar het vliegveld van Hoedspruit of Phalaborwa
Jouw Kosten?
Vliegtickets
Persoonlijke uitgaven
Wil je dat wij jou komen ophalen in Johannesburg? Dat kan ook, maar dan moeten wij hiervoor helaas wel €150,- transferkosten in rekening brengen. Johannesburg is ongeveer 5 uur rijden(enkele reis) voor ons.
Wil je meer informatie? Stuur dan een bericht naar info@sleepingdutch.com
Wil je zien waar je verblijft kijk dan op http://www.zuid-afrika-reis.nl
Hartelijke groet,
Heike
Heikie,
ik heb even je berichten bekeken op deze site.
-Je wil een gratis prive leraar Engels voor je kinderen (wat normaal een redelijk betaalde baan is in ZA, maar hé, waarom betalen als het gratis kan zijn)
-Je wil bouwvakkers die jou 150 euro per week betalen om je lodge op te knappen (lees: de saaie vervelende komen doen zoals schuren en beitsen)
-Je wil een gratis kok/restaurantmanager
Allemaal onder het mom ‘vrijwilligerswerk’.
Ik heb een tip voor je: Zet nog een advertentie voor een accountant die je financiën regelt (Laat em, net als je bouwvakker, wel 150 euro per week betalen om voor je te mogen werken want je bent gekke henkie natuurlijk niet) en laat een lodgemanager overkomen. Deze mag gewoon gratis voor je komen werken, die hoeft niet te betalen, mooie deal voor zo’n iemand toch?
Op deze manier heb je toch al snel wat extra inkomsten uit de mensen die voor je werken en hoef je zelf helemaal niks meer te doen en kan je de hele dag achterover leunen. Succes!
1 like
Dit is toch wel weer een gevalletje Apartheid! Je wilt gewoon die blanke Europeanen laten werken voor ‘een appel en een ei’! DISCRIMINATIE!!!
Gezien de denigrerende reacties van deze Heren op diverse posten geplaatst door verschillende mensen op dit forum, zijn ook deze opmerking(en) niet serieus te nemen!
Hebben ze niet en beetje gelijk ?
Erg jammer dat dit zo negatief wordt belicht. Mijn oproep heeft geen commercieel belang.
Ik wil graag iemand op deze manier de mogelijkheid bieden om gratis 90 dagen in Zuid-Afrika te wonen bij ons op de Lodge. En ja je vliegticket moet je zelf betalen.
Dat mijn kinderen dan een aantal uren per week wat Engelse les krijgen vind ik niet zo’n rare tegenprestatie.
Wij verwachten geen hooggeschoolde leerkracht of iets dergelijks, gewoon een leuk iemand die redelijk de Engelse taal beheerst en onze kinderen dat een beetje wil leren.
Schijnbaar is dit niet de plaats waar deze oproep op prijs wordt gesteld, nogmaals erg jammer. Onze intenties zijn goed.
Enne lokale mensen opleiden is zeker geen eenvoudige taak, vergis je daarin niet! Moet je toch zelf gaan doen, met je eigen standaards etc. En dan moeten ze permanent worden gecontroleerd elke dag, anders gaat het zeker mis!
Maar een tip voor je! Suc6