Een ideale kans voor vrijwilligers met n laag budget!

Klussers gevraagd voor het helpen renoveren van onze Lodge in Zuid-Afrika.

Altijd al graag naar Zuid-Afrika gewild? Wij hebben voor jou een pracht aanbieding en een unieke kans om het leven in Zuid-Afrika te leren kennen!
Wij hebben recentelijk een lodge overgenomen in Zuid-Afrika op 30 minuten afstand van het Krugerpark. Wij hebben een aanbieding voor vrijwilligers die ons willen komen helpen om de lodge wat op te knappen en hier en daar te renoveren.

Wat kost het jou en wat krijg je ervoor?
Voor slechts €150,- per week (7 nachten) krijg je:

• Transfer van en naar de lucht haven van Hoedspruit of Phalaborwa
  • Kost en inwoning op de lodge
  • Een volle dag Krugerpark
  • Bezoek aan een Animal rehab Center voor bedreigde diersoorten

Wat willen wij als tegenprestatie voor dit aanbod van jou?

• 5 dagen klussen op de Lodge
    Welke periode?
  • Midden Augustus 2012 tot Midden September 2012

De werkzaamheden zullen voornamelijk bestaan uit verven, beitsen en lichte timmerwerkzaamheden. Naast het verven en beitsen moet er ook o.a. boodschappen worden gedaan en kun je meehelpen met het (her) inrichten van de Lodge. Ook zal er hier en daar wat in de tuin moeten gebeuren. Wij werken zoveel mogelijk volgens het Afrikaanse tempo als dit enigszins kan. Dit betekent ongeveer ontbijten rond 07.00 uur. Klussen tot een uur of 12.00. lunchen en een beetje relaxen tot een uur of 14.00 en dan nog wat verder klussen tot een uur of 17.00. avonds kampvuur en indien mogelijk braaien. Zaterdag en Zondag gaan we er samen op uit.
Wil je langer blijven helpen dan een week? Elke extra week dat je blijft om ons te helpen kost je maar €100,- extra. Als je er voor kiest om langer te blijven dan zullen wij jou nog een aantal extra leuke excursies aanbieden. Wil je dat wij jou komen ophalen in Johannesburg? Dat kan ook, maar dan moeten wij hiervoor helaas wel €150,- extra transferkosten rekenen. Johannesburg is ongeveer 5 uur rijden voor ons.

Wil je meer informatie? Stuur dan een bericht naar info@sleepingdutch.com
Wil je zien waar je verblijft kijk dan op http://www.zuid-afrika-reis.nl

Hartelijke groet,
Heike

Nog een tip voor je Heiki, verander je emailadres: info@thegreedydutch.com[/email

1 like

Gezien de denigrerende reacties van deze Meneer op diverse posten geplaatst door verschillende mensen op dit forum, zijn ook deze opmerking(en) niet serieus te nemen.

Ze zijn wel serieus te nemen. De berichten die jij op dit forum plaatst vind ik te droevig voor woorden. Ik ga een wildvreemde 150 euro betalen per week, nadat ik mijn eigen vliegtickets al heb moeten betalen, om vijf dagen in de week te moeten werken? En in ruil krijg ik een uitje naar Moholoholo? Toegang is 100 rand, dus een tientje. Wauw. Laat even weten of het lukt op deze manier want dan ga ik het ook doen, wel lekker als anderen mijn leven in ZA zouden kunnen financieren op die manier!

Groetjes Remco.

Erg jammer dat e.a. zo negatief wordt belicht. Mijn oproep heeft echter geen commercieel belang, dat kan ook absollut niet voor de genoemde prijzen. Een volle dag Krugerpark kost b.v. alleen al rond de € 75,-. Verder zijn alle maaltijden, non-alcoholische drankjes, locaal transport en overnachtingen in een ensuite kamer of Rondavel inbegrepen. Net zoals het gebruik kunnen maken van alle beschikbare faciliteiten zonder uitzondering. En ja je vliegticket moet je zelf betalen.

Wat ik aanbied is niets meer en minder dan een mogelijkheid voor iemand die interesse heeft in dit prachtige land. De mensen die daar prijs op stellen wil ik dan ook graag de mogelijkheid bieden om voor weinig geld een leuke tijd te hebben in een relaxte en prachtige omgeving. Als tegenprestatie zou het dan fijn zijn dat wij en ons personeel een aantal uren per dag worden meegeholpen. Dit betreft dan ook geen oproep voor bouwvakkers, maar voor mensen die het leuk lijkt om mee te helpen op een Lodge in Zuid-Afrika. En een beetje door ons willen worden rondgeleid.

Wij verwachten van niemand dat hij / zij zich uit de naad werkt voor ons. Integendeel dat gebeurt in Nederland al genoeg. Het gaat ons om het hebben en verzorgen van een leuke tijd met en, aan een leuke groep met mensen.

Wat wij bieden is tegen kostprijs en er wordt absoluut niets mee verdiend.

Schijnbaar is dit niet de plaats waar deze oproep op prijs wordt gesteld, nogmaals erg jammer. Onze intenties zijn goed. Gelukkig zijn er ook mensen die het wel op prijs stellen.

Profiteur!!!