Vrijwillergerswerk In Het Buitenland

Hallo allemaal,

Ik ben Sandra 25jaar en kom uit Zaandam.
Ik ben op zoek naar vrijwilliggerswerk in het buitenland en het liefst in Azie of Zuid-Afrika.

Ik ben al op verschillende sites geweest maar ben een beetje de weg kwijt door al de verschillende projecten.
Hebben jullie tips en ervaringen voor mij?

Ik ben ook o.a op de site van afs geweest, www.AFS.nl deze leek mij wel intressant, wie heeft hier ervaring mee, goede of slechte?

Alvast bedankt!

Hee hallo!!

Ik zou als ik jouw was een op de site www.moveyourass.nl
kijken. Hier staan veel organisaties op, je kunt ze zelfs op categorien uitzoeken. Als ik jouw was zou ik niet met die AFS weggaan, is echt ontzettend duur. 4.000 euro voor een half jaar vrijwillgerswerk…
Pffff

Succes…
Groetjes
Janneke
p.s ik ben zelf ook druk aan het zoeken naar een goede organisatie, wik ook een vrijwillgerswerk gaan doen (liefst half jaar)

Bedankt voor je reactie…
Ik ga eens ff kijken bij moveyourass.nl, ben benieuwd wat daar allemaal bijzit.

Als jij al wat gevonden heb, laat me het dan weten, ben erg beniuwd naar anderen ervaringen.

Groetjess

Kijk ook eens op http://www.europa-in.nl

www.ikreis.net

mensen zoek het alsjeblieft niet zo duur!

Mijn naam is karin en ben 19 jaar. Ik ben ook al een tijdje opzoek naar vrijwilliggersorganisaties die het ook echt doen om jou kunnen, en je nodig hebben. Als ik 1000 euro moet betalen om alleen deel te nemen geloof ik hier niet in. Ik ben op een erg goede organisatie gestuit en heb al een tijdje contact met ze en heb verschillende projecten besproken. als het goed is ga ik van 2 nov. tot na de kerst en oud en nieuw die ik ook bij hun kan doorbrengen zonder extra kosten, engels les geven aan kinderen van 6-12.

De organisatie heet Dalaa. En is gevestigd in thailand zelf.

CHeck hun site, www.dalaa-thailand.com, Ik zelf betaal 300 euro, voor een programma van dikuit 2 maanden!

Succes!

En als iemand interesse heeft hetzelfde als mij te doen, want daarna heb ik ook plannen eventjes rond te trekken door thailand neem dan contact met mij op: [EMAIL=“kaatje_444@hotmail.com”]kaatje_444@hotmail.com.

Groetjes !

kijk eens op deze site http://www.loesjeandeurope.org/dutch/index.html