Ik zoek Vrijwilligerswerk!

hoi!

Ik ben bijna 18, en doe dit jaar eindexamen vwo. Ik zou graag van de zomer iets van (vrijwilligers-) werk willen doen, het liefst iets met kinderen in oost-europa of rusland. Weet iemand een goede, betrouwbare, en betaalbare organisatie die mij verder kan helpen?
Mijn email-adres is nouchka_v_w@hotmail.com

groetjes nouchka

:stuck_out_tongue: of je het betaalbaar vindt mag je zelf bepalen, maar kijk eens op TPA ik ben via ze naar ZA geweest en wat ik er allemaal voor terug kreeg, vond ik eht meer dan waard!!
succes B)

Hoi,

Kijk eens op www.siw.nl, die rekenen wellicht enkele honderden Euro’s per project en zijn dus niet commercieel. TPA en organisaties zoals Activity Int. zijn dat wel, heb ik het idee. Vrijwilligerswerk moet niet veel kosten en het moet voor een groot deel ten goede komen aan de lokale bevolking, is mijn mening.

Ik woon zelf in Bolivia, mocht je daarheen willen komen, dan kan je natuurlijk reageren. Wij (ik en mijn Boliviaanse vrouw) denken er over om kleine projectjes op te gaan zetten met een bijdrage van max. 80 $ per maand, inclusief eten, onderdak etc. Maar dat staat nog aan het begin.

Mijn e-mailadres is noilenna@hotmail.com

Groeten,
Anne

Kijk eens op www.bouworde.nl

Ik ben zelf al 7 keer meegeweest met de bouworde naar o.a rusland, roemenie, bulgarije, polen, kroatie, marokko en griekenland.

Allemaal onvergetelijke ervaringen. Vooral het project in Petrovo, Bulgarije kan ik erg aanbevelen. Ik mis de kinderen uit het kindertehuis nog steeds

Kijk ook eens op http://members.chello.nl/j.m.veen
daar kun je mijn ervaringen lezen.

Groetjes Ellis

Je kan veel informatie vinden op de volgende site.

Joho

Groeten,

Wouter