Vrijetijdsmanagement

Hallo, ik ben op zoek naar een stage op Curacao. Heeft iemand enig idee waar ik zou kunnen gaan stage lopen met mijn opleiding, of heeft iemand dit al gedaan. Er wordt namelijk heel veel afgekeurd of het gaat via wereldstage.com wat mijn school niet goedkeurd.
Groetjes Diane

In wat voor soort bedrijf/instelling zou je graag stage willen lopen?

Het liefst in een bedrijf waar ik bezig kan zijn. Het liefste zou ik zelf dingen willen organiseren en vervolgens uitvoeren. De eisen van school zijn, dat het een HBO-waardige stage moet zijn en of dit in een hotel is of bij een duikschool maakt in princiepe niks uit. Groetjes Diane

plaza hotel (voorheen van dervalk), hilton hotel, jan thiel livingstone, beach hotel, lions dive hotel, atlantis diving, ocean encounters… need i say more??? gewoon bellen, bijna allemaal nederlanders, gewoon vragen naar stage… suc6

Bel alle bedrijven af waar jij denkt stage te willen gaan lopen. Ik zou geen brieven schrijven want daar krijg je bijna nooit antwoord op. Beter bellen of faxen. En dan kan je alsnog een brief schrijven gericht aan een bepaald persoon dan heb je meer kans dat er iets mee gedaan wordt.