Vrienden heb je nooit teveel, zeker niet in Curacao ;-)

Ik ben Sandra uit Belgie 37j en ga 19 mei 2 weken en 19 september voor 2 weken naar Curacao op verlof om dan in 2012 voor minstens 1 jaar te verblyven en als het my bevalt daar voor altyd te blyven aangezien dit al jaren een droom van my is :zon02:

Ben op zoek naar mensen groot klein dik dun jong of minder jong :wink: om contact te hebben om samen dingen te ondernemen of elkaar wat gezelschap te houden of een vierde man te zoeken om wat te kaarten of een breiclubje op te richten :slight_smile: of noem maar op , alles is leuker met zn 2 of…

Woon je daar al of is het uw planning of ken je het eiland vanuit uw binnenzak dan hoor ik heel graag iets van u en kunnen we er samen iets leuks van maken.

Groetjes Sandra

Hallo Sandra. Wat een leuk onderwerp voor jouw bericht! Ik heb jouw bericht op het forum net gelezen en heb meteen besloten om te reageren. Ik ben helemaal eens met jouw stelling dat iemand nooit vrienden te veel kan hebben (vooral niet op Curacao :))

Laat me eerst even mijzelf voorstellen. Ik ben Everet, 37 jaar, en ben teruggekeerd naar mijn geboorte eiland Curaçao nadat ik veel jaren heb gewoond en gestudeerd in Amerika. Ik hou heel veel van reizen en sporten. Ik ben naar verschillende Europese landen geweest, waaronder Nederland, Belgie, Duitsland, Frankrijk, Engeland, alsmede naar bijna alle Caribische eilanden, naar Canada, Midden Amerikaanse en Zuid Amerikaanse landen.

Leuk dat je volgende maand naar ons eiland komt. Zal het jouw eerste keer zijn op het eiland? Het is leuk om te horen dat jij ons eiland als een droom eiland beschouwt. Ik denk dat je het heel leuk zal vinden. Dus je komt op 19 mei aan? Ik zal op die datum helaas niet op het eiland zijn in verband met een dienstreis naar Amerika. Ik kom op zaterdag 21 mei terug. Dus gezien het feit dat je voor 2 weken komt, hebben wij uiteraard toch wel voldoende tijd om wat af te kunnen spreken :-). Kom je alleen? Blijf je bij vrienden of in een hotel/appartement?

Ik hoor graag zo spoedig mogelijk van je.

Groetjes van jouw (potentiele :-)) nieuwe vriend van Curaçao,

Everet