curacao reisgenoten

Hallo

Ik ga van 19 september tm 2 oktober naar curacao.
Samen met mijn oom en moeder, dit omdat ik beloofd heb het eiland te laten zien. Zelf kom ik al aardig wat keren op curacao.
Ik zoek iemand om gewoon gezellig mee naar het strand te gaan of uit te gaan :slight_smile:
Groetjes Bianca

Bianca

Ik ben 19 jaar oud en ik zit tot 3 dec op het mooie eiland. Ik werk hier bij een zeilschool/boten verhuur. Een gezellig iemand om mee uit te gaan is altijd welkom. ik hoor het wel

Gr. Rick Meskers

Hallo Rick!

Dank je wel voor je reactie.
Stappen is altijd leuk… Maar ben wel stuk ouder. 30
Al voel ik me net 20 haha :slight_smile:
Groetjes bianca

Hoi Bianca, als je op curaçao bent kom maar een keertje op de koffie. Ik wil ook met je naar het strand als jij dat ook wilt Groetjes, Toon

Hallo!

Ik ben Gaby, 29 jaar en ben, samen met mijn vriend, voor een half jaar op het eiland.
Ik studeer 4 avonden in de week aan de UNA en mijn vriend werkt 5 dagen in de week van 16uur tot 12. Ik zou het leuk vinden om m’n overige vrije tijd iets leuks te doen!
Het enige probleem is dat we maar 1 auto hebben waardoor ik zo afhankelijk ben van mijn vriend z’n werktijden…

Dus…als je op het eiland bent en je hebt een auto waar ik in mee kan rijden ga ik graag iets leuks doen! Ik woon zelf in Curasol (vlakbij Blue Bay).

Hoor het graag!

Hoi gaby, heb je ook Facebook of msn?

Lijkt me gezellig iig !!

Groetjes

Hey!

Ja, mijn facebook naam is gaby van leyenhorst.
Hoop je te zien!
groetjes!