Ik zit er over na te denken om zeer binnenkort voor 3 weken naar Amerika te gaan. Ik wil 3 verschillende steden bezoeken (New York, Las Vegas en Los Angeles) ik zit echter met een paar vragen.
moet ik mijn hele reis van te voren boeken? of kan ik ook alleen mijn verblijf in New York van te voren boeken en dan ter plaatse mijn vervolg naar Las Vegas en Los angeles boeken?
Met wat voor Budget moet ik rekening houden? in NYC en LA wil ik in hostels verblijven maar in Las Vegas wil ik wel in een Leuk hotel zitten.
Ik zou graag van iemand wat tips krijgen, alvast bedankt
je kunt ook hier een ticket boeken naar new york en dan in Amerika een ticket boeken via cheap tickets of via expidia boeken, deze site combineert de vluchten met de hotels!
als je een ticket boekt in New York dan ben je goedkoper uit is mijn mening
Wat je ook kunt doen is een “open-jaw” ticket kopen. Je koopt dan een ticket met de heenreis naar LAX en terug vanaf Las Vegas, of andersom natuurlijk. 9 Van de 10 keer mag je een grais stopover maken op de heen- en.of terugreis. Zaak is dan wel om een maatschappij te vinden die via New York naar LAX/Las Vegas vliegt.
Het is een beetje lastig zoeken, misschien kun je het beter via een reisburo doen.
Succes
Mijn ervaring is dat een ticket vooraf boeken doorgaans een stuk goedkoper is. Vorig jaar heb ik het zelfde gedaan, begonnen in New York, daarna San Fransico en dan naar LAs Vegas. De hotels had ik er ook al los bij geboekt, maar dit hoeft natuurlijk niet. Hou er wel rekening mee dat de prijzen ter plekke vaak een stuk hoger liggen dan dat je van tevoren je hotels boekt.
Voor de tickets incl. luchthavens belasting waren wij 700 euro per persoon kwijt.