Vraag over vliegen met Turkish Airlines

Omdat Gerrit (mijn man) en ik “op” Dalaman moeten vliegen, omdat we in Ortaca een flat huren, zijn we buiten het seizoen op Turkish Airlines aangewezen, THY vliegt via Istanbul naar Dalaman. Maar wel zeer prijzig!! Nu las ik op hun site, dat je “Miles & Smiles” kunt opsparen en meer voordelen. Ik ben niet in staat om zelfstandig te reizen omdat ik rolstoel-afhankelijk ben, en daar zouden ook kortingen voor gelden. Maar mijn Engels is niet voldoende om hun hele site te begrijpen en mijn Turks al helemaal niet. Nu dacht ik dit te melden op wereldwijzer.nl, ten eerste omdat iemand anders misschien wat aan de kortingen-tips heeft en ten tweede om mij het THY verhaal goed te kunnen uitleggen… Bedankt alvast voor de reacties en ik ben benieuwd of we binnenkort voordelig kunnen reizen. Dan gaan Gerrit en ik samen heen; ik blijf daar dan weer een maand of 6 en Gerrit vliegt op-en-neer om mij te bezoeken als hij vrij van zijn werk kan krijgen. Een HARTelijke groet van Alie (adum):smile:

ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat je wilt weten.
stuur anders een mailtje en zal zien of ik je kan helpen
tjamperietje@hotmail.com

Weet er iemand iets meer nu over die eventuele gratis tickets en upgrades ?

Wat ik in 2005 wilde weten,is: of iemand TIPS heeft voor "goedkoop vliegen"per THY. Inmiddels (2007) hebben we een Miles&Smiles (soort AirMiles) pasje, waarop we punten sparen; wanneer we voldoende punten hebben,dan kan je bijv. een gratis binnenlandse vlucht boeken. De prijzen voor tickets (A’dam-Dalaman via overstap Istanbul) vallen reuze mee. Dus we kunnen ook in de wintertijd naar Dalaman toe.Wat mij betreft telt mijn vraag niet meer. Bedankt, Alie (Adum)

Voor mij telt de vraag nog wel. Ik zou graag wat meer uitleg willen hoe je die punten kunt besteden aan gratis tickets enz.

@Tineke 40: De regel hier is: Als het niets toevoegd aan het topic zoals het loopt dan graag een nieuw topic openen!
Hier voegt het niets toe, dus graag een nieuw topic!!
Suc6 met zoeken